Gå til innhold

Lamictal og hukommelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har brukt Lamictal en stund, og lurer på om jeg har fått problemer med hukommelsen. Jeg husker ikke ting jeg har skrevet her på forumet. Noe av det som slettes legger jeg merke til at er borte, men mye forsvinner uten at jeg legger merke til det. Er det bivirkninger, eller er jeg i ferd med å bli dement?

Anonymkode: bd04f...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lamictal kan påvirke hukommelsen sterkt. Har erfart det selv. Synes det har blitt bedre med tiden, og ved å ta et tilskudd av B9 - folsyre.

Anonymkode: 662a1...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Lamictal en stund, og lurer på om jeg har fått problemer med hukommelsen. Jeg husker ikke ting jeg har skrevet her på forumet. Noe av det som slettes legger jeg merke til at er borte, men mye forsvinner uten at jeg legger merke til det. Er det bivirkninger, eller er jeg i ferd med å bli dement?

Anonymkode: bd04f...75a

Jeg har opplevd problemer med spesielt arbeidsminnet mens jeg har tatt Lamictal. Andre irriterende bivirkninger er ordfinningsproblemer, snøvling og konsentrasjonsvansker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, May 30, 2017 den 10.32, AnonymBruker skrev:

Hukommelsesproblemer er en velkjent bivirkning med Lamictal.

Anonymkode: 4c0c4...8df

Også av depresjon/mani. Har hatt dårlig minne lenge før jeg begynte på Lamictal. Ikke blitt verre. Så er nok forskjellig fra person til person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...