Gå til innhold

Sobril .....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarte ikke å motstå fristelsen... Det blei for mye for meg søndags kveld . Tok sobril... Det var så godt å sove og kjenne på fred noen timer. Hadde det uvanlig bra på formiddagen i går men ble mer urolig og irritabel utover dagen. Nå er jeg skjelven og rar i kroppen .. Vondt i hodet og angstpreget ...,

Er det andre som blir sånn av sobril .... ?. 

Anonymkode: 497da...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ikke å motstå fristelsen... Det blei for mye for meg søndags kveld . Tok sobril... Det var så godt å sove og kjenne på fred noen timer. Hadde det uvanlig bra på formiddagen i går men ble mer urolig og irritabel utover dagen. Nå er jeg skjelven og rar i kroppen .. Vondt i hodet og angstpreget ...,

Er det andre som blir sånn av sobril .... ?. 

Anonymkode: 497da...18b

Nei.

Anonymkode: e24f1...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok. Ut fra svarene jeg har fått forstår jeg at dette ikke er vanlig. Jeg er jo veldig svingende i psyken uansett så..... 

Anonymkode: 497da...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ikke å motstå fristelsen... Det blei for mye for meg søndags kveld . Tok sobril... Det var så godt å sove og kjenne på fred noen timer. Hadde det uvanlig bra på formiddagen i går men ble mer urolig og irritabel utover dagen. Nå er jeg skjelven og rar i kroppen .. Vondt i hodet og angstpreget ...,

Er det andre som blir sånn av sobril .... ?. 

Anonymkode: 497da...18b

Kan vel bli sånn etter benzo går ut, bruker det ganske ofte nå. Jeg må bare for å takle livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Jeg sovner ikke av sobril men sobril kan stoppe en del tankekjør og den brukes jo mot angst og er man sliten kan man jo sovne lettere når slike plager slipper taket. Selv bruker jeg sobril sporadisk og får ofte en form for "oppsamlet angst" når virkningen går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Ut fra svarene jeg har fått forstår jeg at dette ikke er vanlig. Jeg er jo veldig svingende i psyken uansett så..... 

Anonymkode: 497da...18b

Har hørt av ei jeg kjenner at idet virkningen etter EN tablett gikk ut, fikk hun økt angst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, Villanda skrev:

Har hørt av ei jeg kjenner at idet virkningen etter EN tablett gikk ut, fikk hun økt angst

Man har vel økt angst før man tar sobril, normalt at den øker når virkningen går over. At du får mere angst enn du hadde før inntak av sobril er nok tilfeldig.

Anonymkode: 09ead...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...