Gå til innhold

Forebygging innen psykiatri?


Norknight

Anbefalte innlegg

I dag slukker psykiatrien branner.Hva med å fjerne alle fyrstikker og lightere i stedenfor?

De pedofile og psykopatene vil bare fortsette å levere skadede mennester til psykiatrien.Hva med å diskutere forebygging med helsevesenet i stedenfor bare å slukke branner overalt?

Ondskapen blandt mennesker er altid undervudert.Vi vil ha trygghet og sove godt om natten.Skal man derfor glemme ondskapen som først og fremst finnes bland noen menn?

Vi hadde en gutt i klassen som pleide å banke opp moren sin og plukke vingene og bena av insekter.Tipper han også likte å skyte på kråker og ekorn med salongrifle.Er det ikke da stor sannsynlighet for at en slik gutt vil utvikle seg til en sadist eller psykopat?

Hva om man forsøker å diskutere mye mer offentlig om forebygging i samfunnet? Hva om psykopater først ødelegger ett menneske for så å tvangsinlegge vedkommende på psykiatrisk sykehus?

Dark-Room i Bergen avslører ett stort antall pedofile som har ødelagt mange barn for livet.Siden de vil hate menn vil mange kvinner søke mot andre kvinner og utvikle lesbiske forhold."Menn er jo monstre" (Jeg tror ingen er født homofil/lesbisk) På samme måte vil menn som har blitt mishandlet av mor eller storesøstre søke til menn og bli homofile.

Jeg kommer her med mange påstander og teorier jeg ikke kan bevise.De er påstander.Jeg påstår.

Tilbakeviser psykiatrien alt jeg sier,eller har jeg rett i noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis vi i stedet går på adferd og ikke på teorier og diagnoser, kan vi si følende med sikkerhet: Antallet mennesker som trenger psykiatrisk hjelp ville gå drastisk ned hvis vi kunne fjerne at voksne har sex med barn, at voksne er ruset i samvær med barn og hvis vi kunne fjerne all alvorlig mobbing.

Anonymkode: 6b2dd...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, Meat Loff skrev:

 

Dark-Room i Bergen avslører ett stort antall pedofile som har ødelagt mange barn for livet.Siden de vil hate menn vil mange kvinner søke mot andre kvinner og utvikle lesbiske forhold."Menn er jo monstre" (Jeg tror ingen er født homofil/lesbisk) På samme måte vil menn som har blitt mishandlet av mor eller storesøstre søke til menn og bli homofile.

Jeg kommer her med mange påstander og teorier jeg ikke kan bevise.De er påstander.Jeg påstår.

 

Jeg påstår du tar feil.

Anonymkode: 79123...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.Er det feigt at ingen fagperson vil svare? Må jeg stulle det samme spørsmålet til NHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Meat Loff skrev:

OK.Er det feigt at ingen fagperson vil svare? Må jeg stulle det samme spørsmålet til NHD?

Kjære deg! Det er ingen fagpersoner her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 11.24, Meat Loff skrev:

I dag slukker psykiatrien branner.Hva med å fjerne alle fyrstikker og lightere i stedenfor?

De pedofile og psykopatene vil bare fortsette å levere skadede mennester til psykiatrien.Hva med å diskutere forebygging med helsevesenet i stedenfor bare å slukke branner overalt?

Ondskapen blandt mennesker er altid undervudert.Vi vil ha trygghet og sove godt om natten.Skal man derfor glemme ondskapen som først og fremst finnes bland noen menn?

Vi hadde en gutt i klassen som pleide å banke opp moren sin og plukke vingene og bena av insekter.Tipper han også likte å skyte på kråker og ekorn med salongrifle.Er det ikke da stor sannsynlighet for at en slik gutt vil utvikle seg til en sadist eller psykopat?

Hva om man forsøker å diskutere mye mer offentlig om forebygging i samfunnet? Hva om psykopater først ødelegger ett menneske for så å tvangsinlegge vedkommende på psykiatrisk sykehus?

Dark-Room i Bergen avslører ett stort antall pedofile som har ødelagt mange barn for livet.Siden de vil hate menn vil mange kvinner søke mot andre kvinner og utvikle lesbiske forhold."Menn er jo monstre" (Jeg tror ingen er født homofil/lesbisk) På samme måte vil menn som har blitt mishandlet av mor eller storesøstre søke til menn og bli homofile.

Jeg kommer her med mange påstander og teorier jeg ikke kan bevise.De er påstander.Jeg påstår.

Tilbakeviser psykiatrien alt jeg sier,eller har jeg rett i noe?

Klokt. Og jeg er enig i dine tanker om hvorfor folk blir homofile/lesbiske. Kjenner et par lesbiske og de har begge blitt misbrukt av en mann/menn. Og jeg har hørt om flere. Tror dette er veldig typisk. 

En kjent og omdiskutert forsvarsadvokat stod fram for en stund siden og fortalte i mediene at han som liten og ung gutt lot seg plukke opp av menn og ha sex med dem. Dette har garantert ført til at han i dag har et meget forkvaklet syn på hva normal seksualitet er for noe. Hvis ikke jeg tar helt feil så har han også uttalt at det er ålreit å ha sex med dyr og at incest ikke er så farlig. Syke, syke mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Teoriene dine om homofili og årsaker er "helt på jordet". Ja, det finnes en god del misbrukte kvinner som er pseudolesbiske. Som andre har de behov for et seksualliv, men de har så vonde opplevelser med menn at de ikke tør og tar derfor til takke med sexpartnere av eget kjønn. Selvsagt finnes det også blant misbrukte ekte skeive.

Kanskje du allerede har fått det du etterspør i et senere innlegg :-)

Anonymkode: 6b2dd...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rådvilla skrev:

Klokt. Og jeg er enig i dine tanker om hvorfor folk blir homofile/lesbiske. Kjenner et par lesbiske og de har begge blitt misbrukt av en mann/menn. Og jeg har hørt om flere. Tror dette er veldig typisk. 

En kjent og omdiskutert forsvarsadvokat stod fram for en stund siden og fortalte i mediene at han som liten og ung gutt lot seg plukke opp av menn og ha sex med dem. Dette har garantert ført til at han i dag har et meget forkvaklet syn på hva normal seksualitet er for noe. Hvis ikke jeg tar helt feil så har han også uttalt at det er ålreit å ha sex med dyr og at incest ikke er så farlig. Syke, syke mannen.

Bare for ordens skyld: Jeg ser på denne personen som et offer for misbruk, og at det er derfor han har slike meninger som han har. Han er skadet etter å ha blitt misbrukt av menn i tidlig alder. Det tror nå jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Forebygging tror jeg først vil skje den dagen menneskeretter i praksis bli mer noe som tilflyter alle mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Maggie55:Mener du menneskerettigheter? At alle legninger blir behandlet likt? Selv om jeg er hetero,ser jeg jo at den finnes vakre menn.Jeg liker best de i 30 åra med skjegg og gjerne tatoveringer.Tøffe men snille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...