Gå til innhold

Stilnoct - gi rus?


bibben

Anbefalte innlegg

Er det flere som opplever at Stilnoct gir en rusfølelse? Den inntreffer temmelig raskt og er overraskende sterk. Jeg kan ikke huske at det alltid har vært slik. Kan det ha sammenheng med at man _må_ gå å legge seg med én gang man har tatt medikamentet og således ikke merker forandringen med sløret syn, ubalanse og "gi f...-holdning"? Betydelig uvirkelighetsfølelse. Er dette vanlig eller kan det være en form for overfølsomhet eller en bivirkning som kanskje ikke er så omtalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell
12 minutter siden, bibben skrev:

Er det flere som opplever at Stilnoct gir en rusfølelse? Den inntreffer temmelig raskt og er overraskende sterk. Jeg kan ikke huske at det alltid har vært slik. Kan det ha sammenheng med at man _må_ gå å legge seg med én gang man har tatt medikamentet og således ikke merker forandringen med sløret syn, ubalanse og "gi f...-holdning"? Betydelig uvirkelighetsfølelse. Er dette vanlig eller kan det være en form for overfølsomhet eller en bivirkning som kanskje ikke er så omtalt?

Den skal tas umiddelbart før leggetid, så ja absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, bibben skrev:

Er det flere som opplever at Stilnoct gir en rusfølelse? Den inntreffer temmelig raskt og er overraskende sterk. Jeg kan ikke huske at det alltid har vært slik. Kan det ha sammenheng med at man _må_ gå å legge seg med én gang man har tatt medikamentet og således ikke merker forandringen med sløret syn, ubalanse og "gi f...-holdning"? Betydelig uvirkelighetsfølelse. Er dette vanlig eller kan det være en form for overfølsomhet eller en bivirkning som kanskje ikke er så omtalt?

Dette er ikke uvanlig. Har vært flere innlegg om dette her også tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk et tips av en litt eldre kar på DPS. "Ta 8 Imovane, og hold deg våken."

Han var sint på tannlegen, som ikke ville gi ham smertestillende. "Du er narkoman du", hadde tannlegen sagt.

Skal si man treffer folk i psykiatrien man ellers ikke ville truffet. :)

Anonymkode: 94a17...6ba

Da blir man psykotisk og får hukommelsestap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, kovakova said:

Da blir man psykotisk og får hukommelsestap 

Kanskje. Det skal i alle fall virke litt som amfetamin.

Anonymkode: 94a17...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Merkelig slette-regime her på bruket, vel. Eller går det bare litt fort i svingene, lurer jeg nesten på nå.

Anonymkode: 94a17...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal i alle fall virke litt som amfetamin.

Anonymkode: 94a17...6ba

Hvordan går det til egentlig? Er det all smørsyren som blir omgjort til glutamat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, bibben skrev:

Er det flere som opplever at Stilnoct gir en rusfølelse? Den inntreffer temmelig raskt og er overraskende sterk. Jeg kan ikke huske at det alltid har vært slik. Kan det ha sammenheng med at man _må_ gå å legge seg med én gang man har tatt medikamentet og således ikke merker forandringen med sløret syn, ubalanse og "gi f...-holdning"? Betydelig uvirkelighetsfølelse. Er dette vanlig eller kan det være en form for overfølsomhet eller en bivirkning som kanskje ikke er så omtalt?

Jeg blir på grensen til manisk av Stilnoct. En forferdelig medisin for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje. Det skal i alle fall virke litt som amfetamin.

Anonymkode: 94a17...6ba

Metamina da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...