Gå til innhold

"Sjekk personligheten" på Illustrert Vitenskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her kan du "sjekke personligheten":

http://testdegselv.illvit.no/sjekk-personligheten-din/

Blant annet dette spørsmålet er med:

"Mange av mine bedrifter i livet er oppnådd

- på grunn av min evne til å gjøre et godt inntrykk på andre

- på tross av min manglende interesse for hva andre tenker om meg"

(Velg ett av alternativene.)

Når jeg ble ferdig fikk jeg bare en lenke til en annen artikkel; "passer du på hjernen". Ellers blank side.

Så jeg fikk altså ikke svaret.

Anonymkode: 5f58f...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kan du "sjekke personligheten":

http://testdegselv.illvit.no/sjekk-personligheten-din/

Blant annet dette spørsmålet er med:

"Mange av mine bedrifter i livet er oppnådd

- på grunn av min evne til å gjøre et godt inntrykk på andre

- på tross av min manglende interesse for hva andre tenker om meg"

(Velg ett av alternativene.)

Når jeg ble ferdig fikk jeg bare en lenke til en annen artikkel; "passer du på hjernen". Ellers blank side.

Så jeg fikk altså ikke svaret.

Anonymkode: 5f58f...87b

Funket på chromen min, du er kanskje sånn epplegutt du :lol:

Vet ikke helt om jeg er enig i resultatet da...

Tror spoiler greia ikke funker men prøver kanskje den ble fikset hvem vet

    Utføreren

  • Du streber etter suksess og er ambisiøs, energisk og dyktig. Du er selvsikker og flink til å tilpasse deg, og folk oppfatter deg som sjarmerende og tiltrekkende. Du har en diplomatisk og velbalansert opptreden, men tenker mye på din egen utstråling, og hva andre synes om deg.  
  • Ditt problem er vanligvis at du bruker for mye tid på oppgaven og er svært konkurranserettet.  
  • Du har potensialet til å bli en rollemodell som kan inspirere andre. 
  • Du er den suksessorienterte, pragmatiske typen: fleksibel, dyktig, målrettet og selvbevisst.
  • Du er redd for å være overflødig.
  • Du lengter etter å bli verdsatt.
  • Du drives frem av ønsket om å skille deg ut fra mengden, imponere andre, få oppmerksomhet og bli beundret.
  • Stort sett er du svært opptatt av å yte ditt beste, du er effektiv og har evner til å drive det langt. Hele din selvtillit avhenger av at du kan oppfylle de målene du har satt deg, og du er vettskremt ved tanken på ikke å strekke til. I bestrebelsene på å klatre enda høyere opp på karrierestigen sammenligner du hele tiden din egen innsats med andres, og du er svært opptatt av hva omverdenen tenker om og forventer av deg. Det gir deg en glatt overflate som skjuler dine innerste følelser - også for deg selv. Du har problemer med nærhet, er ofte navlebeskuende og ønsker at alle retter sin oppmerksomhet mot deg.
  • Når alt går din vei, er du energisk og kompetent, og du har høy selvtillit. Din tro på egne evner og muligheter smitter over på andre slik at de ser opp til deg og beundrer deg, uten at du behøver å skryte. Du har overskudd til å være beskjeden og nestekjærlig, og du har ingeting å skjule, men kan vise deg som den du virkelig er.
  • Når verden går deg imot, blir du utspekulert og utnytter andre. Din frykt for ikke å strekke til får deg til å skjule og lyve om dine feil, og du forsøker å høste æren for andres anstrengelser. Du blir lite troverdig, hensynsløs, ondskapsfull og besatt av tanken på å ødelegge alt for andre. I stygge tilfeller risikerer du å bli psykopat eller til og med morder.
  • Bill Clinton og Arnold Schwarzenegger er typiske Utrettere. 

Anonymkode: 2691a...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har De manipulert testen, eller er det virkelig så ille?

Anonymkode: 5f58f...87b

Svarte ærlig på alt jeg, men det ble jo litt sånn slår du fortsatt din kone "ja" "nei" da får en jo feil resultat noen ganger, men vitenskapen er ikke eksakt er det ikke det de illustrerer, mon tro, hvem vet

PS. liker at de fikset spoilerfunksjonen når jeg er den eneste som bruker den og maks et par ganger i året o.0

Anonymkode: 2691a...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Svarte ærlig på alt jeg, men det ble jo litt sånn slår du fortsatt din kone "ja" "nei" da får en jo feil resultat noen ganger, men vitenskapen er ikke eksakt er det ikke det de illustrerer, mon tro, hvem vet

Jeg prøvde nå å bare trykke på det nederste alternativet hele veien, og da fikk jeg opp resultat. Mulig det ble selvmotsigende når jeg var ærlig, skulle ikke overraske meg, siden det samme skjedde på aspergertesten, og det var ikke bare 1 gang jeg prøvde, jeg prøvde mange ganger, men hver gang stod det at det var selvmotsigende svar?

Hm.

Anonymkode: 5f58f...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde nå å bare trykke på det nederste alternativet hele veien, og da fikk jeg opp resultat. Mulig det ble selvmotsigende når jeg var ærlig, skulle ikke overraske meg, siden det samme skjedde på aspergertesten, og det var ikke bare 1 gang jeg prøvde, jeg prøvde mange ganger, men hver gang stod det at det var selvmotsigende svar?

Hm.

Anonymkode: 5f58f...87b

Prøv å svar ærlig igjenn da og skriv ned binærkode 0 for øverste valg 1 for nederste, så kan jeg teste om det er feil hos deg eller meg samt kanskje jeg ser hva han eventuelt mener er selvimotsigende, men tipper det bare er en tulletest og at de ikke har giddet å feilsøke og sjekke at alle stier leder et sted

Anonymkode: 2691a...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Prøv å svar ærlig igjenn da og skriv ned binærkode 0 for øverste valg 1 for nederste, så kan jeg teste om det er feil hos deg eller meg samt kanskje jeg ser hva han eventuelt mener er selvimotsigende, men tipper det bare er en tulletest og at de ikke har giddet å feilsøke og sjekke at alle stier leder et sted

Anonymkode: 2691a...8c1

Er sikkert ærlig på en annen måte neste gang.

Men kan jo hende PST renner ned dørene hvert øyeblikk pga. resultatet, som Illustrert Vitenskap (frontshell for PST) har skjult for meg for å få meg til å ane fred og ingen fare.

Jaja.

"Sånn er livet."

Anonymkode: 5f58f...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er sikkert ærlig på en annen måte neste gang.

Men kan jo hende PST renner ned dørene hvert øyeblikk pga. resultatet, som Illustrert Vitenskap (frontshell for PST) har skjult for meg for å få meg til å ane fred og ingen fare.

Jaja.

"Sånn er livet."

Anonymkode: 5f58f...87b

Ja sånn er det nok, eller så forsvant en pakke på interwebben og siden ble ikke lastet ordentlig :P 

HVEM VET :P 

For et liv ;) 

Driver du på med i natten da, vennen ? :wub:

Anonymkode: 2691a...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Driver du på med i natten da, vennen ? :wub:

Hm, hva tror du? :P

Anonymkode: 5f58f...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, hva tror du? :P

Anonymkode: 5f58f...87b

Jeg tror du ligger i senga og leser "min bok" fra din favoritt-nød-varsler-blogger. Neida, selv om du kanskje tror det så vet jeg ikke hva du gjør ;) Men gjerne del med oss, kjeder meg jeg

Anonymkode: 2691a...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...