Gå til innhold

Forstuet eller brukket lillefinger


Lindseyway

Anbefalte innlegg

I går i gymmen så traff en håndball rett på lillefingeren. Jeg kjente smerte i 10 min og det gikk over. Og på kveld når jeg skulle legge meg da så jeg at fingeren min har hevd seg og var blå og idag så er den ennå den fargen. Idag når jeg tar forsiktig på det så gjør det vondt. Og jeg prøver og bevege på den men jeg klarer ikke å strekke den ut men kjenner at jeg får vondt. Jeg klarer og ta den forsiktig i en knyttneve uten og få vondt og sykle med den. Mange synes at jeg skal gå til lege og skjekke det. Og mamma som er sykepleier synes at det er ikke så ille men det er pga. blodet inni fingeren og huden elns. Og jeg husker ikke helt skikkelig det hun sa.

hva skal jeg gjøre?

Er den brukket eller forstuet?

 

http://bildr.no/view/NFJCeC8x

Endret av Lindseyway
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Hvordan er den i dag? Det kan være lurt å tape den inntil ringfingeren, slik at den holder seg i ro. Også lurt å kjøle den ned, selv om det helst skal gjøres med en gang. Dattera mi gjorde omtrent det samme på mandag, og hun har også hatt vondt og den har vært hoven og blå. I dag var hevelsen gått mye ned, men den er fremdeles litt vond. Vi har ikke gått til lege, siden hun kunne bevege den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...