Gå til innhold

Krigsinnsats og dens betydning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Psykiateren spurte ofte i alle de årene om hva min far gjorde under krigen Man fortalte lite til meg og jeg fikk et inntrykk av mye angst og  medtatte rullegardiner og stor matmangel og mye tårer og angst

Etter å ha gjort egne studier i saken skjønner jeg hva han drev med Han passet sin brors sterkt multihandikappede barn sammen med sin mor På tidlige bilder av barnet er ikke sykdommen så lett å seBare en skjønn unge Det forklarer også hvordan han ble nektet å gå å spise ved fellesutdelingene av mat av sin mor De klarte å få barnet levende gjennom krigen og det kan ikke ha vært helt ufarlig for dem alle Barnet døde 15 år gammel som eksperten hadde spådd Sånn var pappa Han lot ingen i stikken Bare barnets navn ble nevnt gråt han så lenge han levet I og i dag forstår jeg fullt ut alle tårene

Merkelig men all tvil er borte i dag for meg Heldigvis har jeg alltid kjent min pappa selv om vi fikk så altfor lite tid sammen

Hva psykiateren tenker og tror har heldigvis aldr betydd noe for meg( Selv hadde han gjort militær tjeneste og virket som det var hva som talte for ham)

Føler meg mye sterkere i dag og føler jeg har lært mye i denne min lille studie

Vi tror ikke det samme i dag

Anonymkode: 9a442...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...