Gå til innhold

Bivirkninger - interessant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hmm... Jeg forstår hva du vil frem til... Og det er interessant . 

Tror likevel det motsatte er et like stort og alvorlig problem. At leger og psykiatere ikke tar pasientens opplevelse av bivirkninger på alvor fordi de mener det er innbilning... 

Det er jo litt" plagsomt" med disse pasientene som stadig får bivirkninger av alt. Så mye lettere for legen om vi bare svelgete unna og var fornøyd . ;)

Men for all del jeg ser jo også bakdelen med at man kan lese felleskatalogen og google alt mulig i dag..., 

Anonymkode: 128a5...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er nok ikke mange leger som tror at det er innbilning. Mer det at en får de bivirkninger en forventer eller kjenner godt etter.

Anonymkode: 1c33a...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvet de medisinene

Veldig rart at det går an å gi sånne ting så store var smertene

Har inntrykk mange leger bare synes pasientene er latterlige

Spørs hvem som virkelig er latterlige

Anonymkode: b25fc...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei de sa jeg ikke hadde bivirkninger, men det vet jeg vel best selv. Men kribling i bena var en bivirkning, rart det da. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

En i min familie fikk sånne medisiner, og han er typen som bare sier "jeg fikk jo noen piller av legen" uten å gjøre noe research. Han ante med andre ord ikke noe om at han kunne få muskelsmerter av statiner, men det gjorde han. Det var så uttalt at han ikke klarte å ta det. Men det er klart med denne nocebo/omvendte placeboeffekten. Jeg har ofte lurt på om man kan tenke så mye på at et preparat ikke vil funke at man ikke merker noen effekt av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...