Gå til innhold

Flere som føler det sånn?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg vil være en god bestemor,det er bare det at jeg blir så sliten etterpå. Men koser jo meg med han når vi er sammen, forstår ikke problemet mitt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg vil være en god bestemor,det er bare det at jeg blir så sliten etterpå. Men koser jo meg med han når vi er sammen, forstår ikke problemet mitt :( 

Da hviler du deg litt etterpå. Det er vel ikke verre enn det ? :)

Jeg tror alle bestemødre kan bli litt sliten av å tilbringe tid med barnebarna. Det er en grunn til at vi får barn mens vi er unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Da hviler du deg litt etterpå. Det er vel ikke verre enn det ? :)

Jeg tror alle bestemødre kan bli litt sliten av å tilbringe tid med barnebarna. Det er en grunn til at vi får barn mens vi er unge.

Ja har hvilt meg og tatt vival, blir så urolig...skulle tro jeg hadde vært på fylla ;)

Ja kanskje det er normalt å bli sliten, men var nok mer sliten når jeg var yngre :) Det går tross alt bedre nå, får tenke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har hvilt meg og tatt vival, blir så urolig...skulle tro jeg hadde vært på fylla ;)

Ja kanskje det er normalt å bli sliten, men var nok mer sliten når jeg var yngre :) Det går tross alt bedre nå, får tenke på det. 

Ja, jeg var også mer sliten når jeg var yngre. 

Jeg kan nesten ikke skjønne hvordan jeg orket alt :)

Føler meg yngre som 50-åring enn som 30-åring. Har fått en ny ungdomstid nå :) Jeg er ikke bestemor enda da og blir nok ikke det på mange år.

 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Ja, jeg var også mer sliten når jeg var yngre. 

Jeg kan nesten ikke skjønne hvordan jeg orket alt :)

Føler meg yngre som 50-åring enn som 30-åring. Har fått en ny ungdomstid nå :)

 

Ja man har vel mer å styre når man er ung, forstår ikke hvordan jeg klarte det jeg heller :) 

Ja når jeg var i tjueårene føltes det ut som jeg var nitti ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎01‎.‎06‎.‎2017 den 18.06, stjernestøv skrev:

Jeg vil være en god bestemor,det er bare det at jeg blir så sliten etterpå. Men koser jo meg med han når vi er sammen, forstår ikke problemet mitt :( 

Dette er ikke så vanskelig å forstå. Du er ikke alene med å ha det slik. Du bruker nok mer energi en du er klar over selv. Men du viser at du har en positiv innstilling til barnebarna, når du kan kose deg når dere er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, FGT skrev:

Dette er ikke så vanskelig å forstå. Du er ikke alene med å ha det slik. Du bruker nok mer energi en du er klar over selv. Men du viser at du har en positiv innstilling til barnebarna, når du kan kose deg når dere er sammen.

Takk!

Ja bruker vel mye eneri på å være sammen med folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Jeg blir sliten av å være sammen med folk lenge om gangen, og jo flere de er, jo verre. Sånn har det alltid vært, med noen få unntak. Enkelte nære venner og familie liker jeg å være sammen med, men helst ikke alle på samme tid, og jeg vil gjerne være helt alene innimellom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, yellow ledbetter skrev:

Jeg blir sliten av å være sammen med folk lenge om gangen, og jo flere de er, jo verre. Sånn har det alltid vært, med noen få unntak. Enkelte nære venner og familie liker jeg å være sammen med, men helst ikke alle på samme tid, og jeg vil gjerne være helt alene innimellom også.

Ja det samme med meg, dess flere det er jo verre blir det. Min sønn sliter med det samme, liker meg alene jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det samme med meg, dess flere det er jo verre blir det. Min sønn sliter med det samme, liker meg alene jeg også. 

Det er jo greit når familiemedlemmer er litt like på sånt. Og ektefeller/partnere, ikke minst. Jeg hadde ikke holdt ut i et forhold med en mann som skulle invitere folk eller dra meg med på ting hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Det er jo greit når familiemedlemmer er litt like på sånt. Og ektefeller/partnere, ikke minst. Jeg hadde ikke holdt ut i et forhold med en mann som skulle invitere folk eller dra meg med på ting hele tida.

Ja, min samboer og hater å være sosial og gå i selskaper så vi er like der, men han blir ikke dårlig av det da. Når ungene var små og vi skulle bade og grille så vi alltid etter en plass uten andre folk hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Så bra. Mannen min og jeg er også like sånn. Vi er mest sammen med ungene (hans og mine, vi har en stor flokk til sammen, og de fleste er mer eller mindre voksne), og eventuelt andre familiemedlemmer.

Jeg så en psykolog på TV en gang som snakket om parforhold mellom folk med ulik personlighetstype, og det meste av forskjeller kan kombineres og faktisk være nyttig, som at den ene er kreativ og den andre er systematisk, men kombinasjonen introvert + ekstrovert er veldig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
35 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Så bra. Mannen min og jeg er også like sånn. Vi er mest sammen med ungene (hans og mine, vi har en stor flokk til sammen, og de fleste er mer eller mindre voksne), og eventuelt andre familiemedlemmer.

Jeg så en psykolog på TV en gang som snakket om parforhold mellom folk med ulik personlighetstype, og det meste av forskjeller kan kombineres og faktisk være nyttig, som at den ene er kreativ og den andre er systematisk, men kombinasjonen introvert + ekstrovert er veldig vanskelig.

Ja det er nok en vanskelig kombinasjon. Men jeg taklet at ungene hadde besøk da, lettere med små folk. Lagde kaker/boller til dem, og de fikk også pølser med brød :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...