Gå til innhold

Brintelix?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For dere som bruker Brintelix

Hjelper det?

Hva er din erfaring ved bruk? Eks bivirkninger?

Hvor lenge har du brukt det? Hvilken dose eks

 

Anonymkode: 5682c...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Byttet fra 20 mg cipralex til 20 mg brintellix for 1 år siden. Den virker like bra som cipralex, men blir mindre flat av brintellix. Synes jeg har god effekt, uten at jeg er helt bra. Bruker også endelig andre medisiner.

Uten brintellix så blir jeg svært fort deprimert, så ja, de virker.

Har brukt den type medisiner i mange år.

 

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplever mindre tankekjør. Litt tom i hodet men ikke så ille som med cipralex . Bryr meg mer om folk rundt meg nå men er fremdeles deprimert og angstpreget med 20 mg . Virker ikke så godt på angst som cipralex for min del. Brukt brintellix i 4 mnd. Øker jevnt i vekt ... Litt plaget med kvalme . Blir feks bilsyk , noe jeg aldri har vært før. Mindre nesatt libido med brintellix i forhold til cipralex. 

Alle reagerer forskjellig ....

Anonymkode: d87fa...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...