Gå til innhold

klarer dere å lage "durelyd" inni ørene deres?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Andreaswell
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men du har vel ikke vært her i så mange år heller.

Anonymkode: 10586...a11

Nei, men det er ikke sikkert at anonym over har heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg kan lage durelyd med vilje, men jeg har ofte durelyd i ørene. Jeg tror det skyldes at jeg har litt trange øretrompeter. De tettet seg helt en gang og da hadde jeg skikkelig dotter i øra i flere uker i strekk. Det var ordentlig plagsomt. Legen sa det var fordi øretrompeten (et "rør" som går fra nesa og til halsen) sørget for at det ikke ble vakuum i mellomøret. Men så ble dette røret altså tett også var jeg på fjellet og da blir det ganske rask trykkforskjell, så på vei ned fra fjellet fikk ikke øret utlignet trykket og da ble det vakuum i mellomøret med durelyd og dotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Andreaswell skrev:

Nei, men det er ikke sikkert at anonym over har heller.

Det var Bokormen123 som svarte litt skarpt, ikke den anonyme. Uten at det er noe stort poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
1 time siden, laban skrev:

Det var Bokormen123 som svarte litt skarpt, ikke den anonyme. Uten at det er noe stort poeng.

Stemmer det, har ikke sett hen her tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...