Gå til innhold

Håner jeg veninna mi/hunden hennes om jeg syns det er rart at kommunen godtok hundeholdet?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

kommunen sa at omsorgsboligene der er dyrefri boliger, men det går greit med fisk og insekter og fugl (dyr som ikke driter på plenen og sånt til naboene, og pga allergier). jeg spurte veninna om hun hadde fått godtjent hold av hundekjeledyr. det hadde hun fått.

 

så sa jeg at "åja, det var rart" men da blandet den store typen hennes seg og sa "hva er så rart ved det, det er ikke noe rart, hva får du ha i din bolig da?!? du får ha både pinnedyr og akvariefisk. da sa jeg at jo det er rart, hunder og katter er noe helt annet enn insekter og akvariefisk... så ble jeg avbrutt fordi jeg hadde ikke lov å mene annet enn at det ikke var noe løye ved det, og at det er det samme med pattedyr som med insekter så jeg begynte å forklare høylytt, da begynte han å kjefte mot meg og mine meninger mer og mer, og så sa jeg høyt at han må slutte å korigere å krangle med meg, og at jeg ikke orket dette mer for han og en annen bursdagsgjest rettet på meg sure hele tiden, mrn han begynte først når vi satte oss i sofaen etter middagen.  og da reiste han seg fra liggestilling opp fra sofaen brått, slengte kløpinnen sin han klødde seg med, hardt i bordet og stillte seg opp og brustet seg rød i trynet rett forran meg og sa "Nå må du passe deg!!!" jeg sa til ham at "jeg er ikke redd deg, hviss det er det du tror",  så sa han at jeg ikke hadde grunn til å være redd på en ironisk måte. så trakk han seg ut på terrassen og da sa jeg til kjæresten at jeg trodde at han var på vei til å banke meg opp, og da blandet han seg igjen på vei ut døra til terrassen, og kom inn igjen og brølte og spurte retorisk "har jeg banket deg opp!?! (brøl brøl brølelyder mens jeg brølte tilbake og ba ham holde kjeft fordi jeg snakket ikke til ham..." så trakk han seg ut. det rare var at han var rolig og smilende sitt vanlige jeg og tøyset med de andre, men fordi jeg spurte om kjeledyrhold så klikket han og ble som en annen person. kjæresten mente at jeg skulle roe meg, mens han ikke fikk noe "ro deg ned" beskjed. betyr det at jeg fortjente kjeft? han sa jeh klaget på alt mulig, bare pga det med kjæledyrloven i boligene som jeg syns var rart.

 

jeg gikk rett hjem etterpå dette, og gråt og skammet meg over at jeg i det heletatt gidder å snakke med folk, og å gå i selskap. er det ikke det ene så er det det andre...

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...