Gå til innhold

Kan jeg kombinere dette? Haster litt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

15 mg pranolol, tatt i 17.30 tiden, 32 mg Cisordinol tatt kl 21, 10 mg Vallergan og 2,5 tabletter Imovane som jeg tenker ta når jeg legger meg.. Kan jeg kombinere det? Vet det er for stor dose imovane etter anbefalingene så det er ikke det jeg spør om.. Tror jeg har hypomani og får ikke tak i lege i kveld.

Kanskje noen vennlige sjeler kan hjelpe meg her inne.

Anonymkode: 4ab23...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror du selv? 

Når du gjør denne typen endringer uten å snakke med lege, så må du stole på deg selv. 

Generelt er det Cisordinol du må øke når du har en hypomani. Ikke Imovane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er at du dør heller ikke denne gangen av denne kombinasjonen. Du kan trygt sove :) 

Men du bør ASAP lage en plan med legen din om hvilke medisiner du skal ta/øke i de ulike situasjoner. Jeg tror denne grublingen og selvmedisineringen er vel så ødeleggende for søvnen din som hypomanien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...