Gå til innhold

Kan dere hjelpe m tips til aap


Gjest Kanuttius

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius

Jeg trenger hjelp til hva jeg skal skrive på aap søknadene om egenvurdering...er jo vandt med å undertrykke alt. Hva er relevant opplysning og hva er slike ting frisk og strever med. Har Fibromyalgi, må krype opp trappene om kvelden. Har GAD og sosial angst og nok en del dystymi (i skrivende stund er jeg depressiv på 3 uka) jeg har selvmordstanker men ingen planer. 

Men hva vil nav vite? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kanuttius

Da blir det en helt bacheloroppgave Kanonføde 😟 ikke sikker på at saksbehandler vil ha alt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke skrive "det NAV vil vite", når spørsmålet er hva du mener dine problemer relatert til arbeid er. Da skal du skrive hva dine problemer er. Men det er likevel bortkastet å bruke noe tid på det, for du kan jo f.eks. skrive at du har det verst av alle i hele verden, uten at det har noen som helst betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, BamseLiten skrev:

Jeg trenger hjelp til hva jeg skal skrive på aap søknadene om egenvurdering...er jo vandt med å undertrykke alt. Hva er relevant opplysning og hva er slike ting frisk og strever med. Har Fibromyalgi, må krype opp trappene om kvelden. Har GAD og sosial angst og nok en del dystymi (i skrivende stund er jeg depressiv på 3 uka) jeg har selvmordstanker men ingen planer. 

Men hva vil nav vite? 

Alt som er relevant.

Anonymkode: fad5d...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg trenger hjelp til hva jeg skal skrive på aap søknadene om egenvurdering...er jo vandt med å undertrykke alt. Hva er relevant opplysning og hva er slike ting frisk og strever med. Har Fibromyalgi, må krype opp trappene om kvelden. Har GAD og sosial angst og nok en del dystymi (i skrivende stund er jeg depressiv på 3 uka) jeg har selvmordstanker men ingen planer. 

Men hva vil nav vite? 

Skriv det du skriver her.

Anonymkode: 95ee7...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg trenger hjelp til hva jeg skal skrive på aap søknadene om egenvurdering...er jo vandt med å undertrykke alt. Hva er relevant opplysning og hva er slike ting frisk og strever med. Har Fibromyalgi, må krype opp trappene om kvelden. Har GAD og sosial angst og nok en del dystymi (i skrivende stund er jeg depressiv på 3 uka) jeg har selvmordstanker men ingen planer. 

Men hva vil nav vite? 

Du har og en god del fortidsgrums det er helt nødvendig at du tar med, det er ikke nødvendig med diagnose her -beskriv heller kort og tydelig hvorfor du strever med livet ditt (symptomene dine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
8 timer siden, XbellaX skrev:

Du har og en god del fortidsgrums det er helt nødvendig at du tar med, det er ikke nødvendig med diagnose her -beskriv heller kort og tydelig hvorfor du strever med livet ditt (symptomene dine).

Takk for god hjelp til dere alle. 

XbellaX,  hva tenker du med fortidsgrums? Noe jeg har skrevet her i andre tråder som bør frem? Beklager at jeg spør såpass men depresjonen sitter enda og det krangles mye hjemme nå så jeg klarer ikke vri hjernen.

Jeg er så glad jeg har dette forumet og dere som er her❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, BamseLiten skrev:

Takk for god hjelp til dere alle. 

XbellaX,  hva tenker du med fortidsgrums? Noe jeg har skrevet her i andre tråder som bør frem? Beklager at jeg spør såpass men depresjonen sitter enda og det krangles mye hjemme nå så jeg klarer ikke vri hjernen.

Jeg er så glad jeg har dette forumet og dere som er her❤

Du har endel grums fra barndommen som har gjort seg utslag i at det å bære hverdagen som voksen blir kolossalt mye vanskeligere enn den hadde trengt å være. Jeg ville unngått diagnoser, det tar din lege seg av, men det er viktig at du får frem hvordan de symptomene og plagene du har i dag farger hverdagen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius
14 timer siden, XbellaX skrev:

Du har endel grums fra barndommen som har gjort seg utslag i at det å bære hverdagen som voksen blir kolossalt mye vanskeligere enn den hadde trengt å være. Jeg ville unngått diagnoser, det tar din lege seg av, men det er viktig at du får frem hvordan de symptomene og plagene du har i dag farger hverdagen din.

Tusen Takk,❤ så enkelt kan det oppsummeres. At ikke jeg klarer å se det selv, alt blir jo komplisert i mitt hode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...