Gå til innhold

Er det virkelig verdt det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Og så? Ta på deg regnbukse og regnjakke. Nå sitter du og finner på unnskyldninger igjen.

Tja. Vet ikke om regnklærne passer lengre. Får heller ta en paraply og gå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tja. Vet ikke om regnklærne passer lengre. Får heller ta en paraply og gå da. 

Ja! Nå tenker du positivt og finner løsninger istedet for å finne på grunner til at du ikke kan. Bra! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har tenkt på det å sykle rundt omkring,men tror det har meldt regn i morgen. 

Det er stort sett møkka kjedelig å gå, å sykle hjelper litt. Skal du gå så plugg noen ørepropper i ørene med bra musikk og ha mobilen under jakka, det hjelper også litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutes ago, Lillemus said:

Det er ikke lange biten. Om du virkelig vil så klarer du fint å gå det stykket. Det tar ca. 15 min.

Jeg bruker bare 12 min. Er du thai?

Anonymkode: 46d33...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Ja! Nå tenker du positivt og finner løsninger istedet for å finne på grunner til at du ikke kan. Bra! :)  

Hehe takk :) Får se på formen i morgen også, er ganske sliten da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, XbellaX said:

Det er stort sett møkka kjedelig å gå, å sykle hjelper litt. Skal du gå så plugg noen ørepropper i ørene med bra musikk og ha mobilen under jakka, det hjelper også litt. 

Selv om du føler du kommer med gode råd, så kan stjernestøv da bli påkjørt, vennen.

Anonymkode: 46d33...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det er stort sett møkka kjedelig å gå, å sykle hjelper litt. Skal du gå så plugg noen ørepropper i ørene med bra musikk og ha mobilen under jakka, det hjelper også litt. 

Ja har en ipod men den blir tom for batterier med en gang, men kan lade den å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja har en ipod men den blir tom for batterier med en gang, men kan lade den å se..

Gjør det, musikk gjør alt litt mindre grusomt. Oppdater spillelisten din så du har noen saftige slagere å gå til ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

1 km sa min samboer. 

Du kan ikke klage på vekta og samtidig ha et ønske om avlyse en gåtur på 1 km ?  :o

1  km orker du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du føler du kommer med gode råd, så kan stjernestøv da bli påkjørt, vennen.

Anonymkode: 46d33...082

Tror jeg hadde syklet på fortauet. Sist jeg syklet datt jeg og slo meg kraftig, ble fjern et øyeblikk og pang ned i bakken. Har ikke syklet siden, og det er noen år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Gjør det, musikk gjør alt litt mindre grusomt. Oppdater spillelisten din så du har noen saftige slagere å gå til ;-) 

Ok :) Har mye bra musikk der, bare batteriet holder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bare 12 min. Er du thai?

Anonymkode: 46d33...082

Aner ikke hva jeg bruker på å gå 1 km, tok bare i litt ekstra for Stjernestøv sin del. :) Tok en titt på endomondo og ser at jeg har på det raskeste gått 3 km på 28 min, det tilsvarer 9:20 på ett min, men det er ikke mitt vanlige gangtempo nei. Vanligvis bruker jeg nok ca. 12 min jeg også, 5 km på en time er normalt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Du kan ikke klage på vekta og samtidig ha et ønske om avlyse en gåtur på 1 km ?  :o

1  km orker du. 

Hm. Jo jeg klager på vekta, men har ikke klaget til samboer og sønnen min nå. Har vel gitt opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm. Jo jeg klager på vekta, men har ikke klaget til samboer og sønnen min nå. Har vel gitt opp. 

Det må litt viljestyrke til og så mye av det kreves ikke for å kunne gå 1 km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Det må litt viljestyrke til og så mye av det kreves ikke for å kunne gå 1 km. 

Nei gjør vel ikke det, men jeg er eksepsjonell da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, Lillemus said:

Aner ikke hva jeg bruker på å gå 1 km, tok bare i litt ekstra for Stjernestøv sin del. :) Tok en titt på endomondo og ser at jeg har på det raskeste gått 3 km på 28 min, det tilsvarer 9:20 på ett min, men det er ikke mitt vanlige gangtempo nei. Vanligvis bruker jeg nok ca. 12 min jeg også, 5 km på en time er normalt for meg.

Ei lita frøken som tøffer bortover da?

Anonymkode: 46d33...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei gjør vel ikke det, men jeg er eksepsjonell da ;) 

Valget er jo ditt , men da kan du ikke skylde på noenting annet enn motvilje mot å bevege deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei gjør vel ikke det, men jeg er eksepsjonell da ;) 

*hehe* Men la oss nå få lese i morgen utpå dagen at du har gått både frem og tilbake. :) Mulig du føler deg utslitt etterpå, men du dør ikke  av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Valget er jo ditt , men da kan du ikke skylde på noenting annet enn motvilje mot å bevege deg. 

Ja valget er mitt, det er tungt å gå med denne kroppen her. Men greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...