Gå til innhold

Er det virkelig verdt det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
12 timer siden, Kayia skrev:

Du overser det essensielle poenget til Nicklus. Han hadde det vondt og fikk masse rare tanker da han var syk, men nå har han akseptert at han må være medisinert over svært lang tid (flere år tilsammen) og da har han blitt den glade, friske og funksjonelle gutten han var forut sykdommen tok overhånd.  

Budskapet er at dette hadde du kunnet oppnå også (vi på dol har merket en positiv endring hos deg på 150), OM du hadde lyttet til fagfolk og fortsatt på medisinene du ble foreskrevet. 

Ja det var det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 timer siden, Marigrete skrev:

Jeg er 35 og må bruke tena pga sykdom og medisiner. Synes det er helt ok, et fint hjelpemiddel.

Ang blå resept. Min lege sa at hun gir det til alle som ber om det. Veldig sjelden at noen vil bruke tena hvis de ikke har et behov for det😝

Og jeg kaller det ikke bleier, men tena.

Ok. Får vel bestille en legetime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei for å være ærlig så føler jeg meg ikke bra, har vært inne hele denne uken. Men når jeg legger meg kjenner jeg energi, tror jeg får healing og jeg ser bilder og filmer i pannen. Det liker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei for å være ærlig så føler jeg meg ikke bra, har vært inne hele denne uken. Men når jeg legger meg kjenner jeg energi, tror jeg får healing og jeg ser bilder og filmer i pannen. Det liker jeg. 

Helt tydelig at virkningen av medisinene er mindre nå.

Anonymkode: 2feb3...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt tydelig at virkningen av medisinene er mindre nå.

Anonymkode: 2feb3...e48

Ja den er vel det i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får vel bestille en legetime. 

Trenger ikke legetime for det. Snakk med sykepleier eller ring legekontoret.

Vet at dette kanskje var litt utenom tema, men allikevel så synes jeg at man skal bruke de hjelpemidlene som finnes, og ikke plages unødvendig når løsningen er så enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Marigrete skrev:

Trenger ikke legetime for det. Snakk med sykepleier eller ring legekontoret.

Vet at dette kanskje var litt utenom tema, men allikevel så synes jeg at man skal bruke de hjelpemidlene som finnes, og ikke plages unødvendig når løsningen er så enkel.

Jo takk for det. Kan jo ringe legesenteret å høre der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei for å være ærlig så føler jeg meg ikke bra, har vært inne hele denne uken. Men når jeg legger meg kjenner jeg energi, tror jeg får healing og jeg ser bilder og filmer i pannen. Det liker jeg. 

Psykosen sniker seg på. Det er tydelig hvilken vei dette går. 

Det er bare trist, for både deg og dine pårørende som må være maktesløse vitner til at du atter en gang saboterer behandling som begynner å gi resultater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Psykosen sniker seg på. Det er tydelig hvilken vei dette går. 

Det er bare trist, for både deg og dine pårørende som må være maktesløse vitner til at du atter en gang saboterer behandling som begynner å gi resultater. 

Min samboer sier ikke så mye om sykdom,han har jo tro på at det er noe mer han og. I natt så jeg noen muslimer som slåss, vet ikke hva det betyr. Jeg har så mye å lære meg, mye å sette meg inn i..å tolke energier og bilder/filmer osv. Det er jo jeg som saboterer min utvikling når jeg tar ap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Min samboer sier ikke så mye om sykdom,han har jo tro på at det er noe mer han og. I natt så jeg noen muslimer som slåss, vet ikke hva det betyr. Jeg har så mye å lære meg, mye å sette meg inn i..å tolke energier og bilder/filmer osv. Det er jo jeg som saboterer min utvikling når jeg tar ap. 

Jeg avstår fra å diskutere innholdet i vrangforestillingene dine. Det fører bare til at du forsvarer dem, og dermed setter de seg enda hardere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Janus30 skrev:

Jeg avstår fra å diskutere innholdet i vrangforestillingene dine. Det fører bare til at du forsvarer dem, og dermed setter de seg enda hardere. 

Ok. Tok en vival, var så urolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Tok en vival, var så urolig. 

Ville du ikke klare deg uten medisiner? Eller gjelder det bare AP, og ikke sterkt vanedannende beroligende?

Det er ingen langsiktig løsning å ty til benzo hver gang det dukker opp ubehagelige følelser. Spesielt dumt blir det hvis dette dreier seg om uro og andre følelser som nettopp riktig AP kunne dempet. Avhengighet har jeg sett på nært hold, og det unner jeg ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, Janus30 skrev:

Ville du ikke klare deg uten medisiner? Eller gjelder det bare AP, og ikke sterkt vanedannende beroligende?

Det er ingen langsiktig løsning å ty til benzo hver gang det dukker opp ubehagelige følelser. Spesielt dumt blir det hvis dette dreier seg om uro og andre følelser som nettopp riktig AP kunne dempet. Avhengighet har jeg sett på nært hold, og det unner jeg ingen. 

Jeg er imot vival og, det gjør at energiene i kroppen stopper opp...det kan lage sykdom. Men det er det eneste som hjelper meg akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Min samboer sier ikke så mye om sykdom,han har jo tro på at det er noe mer han og. I natt så jeg noen muslimer som slåss, vet ikke hva det betyr. Jeg har så mye å lære meg, mye å sette meg inn i..å tolke energier og bilder/filmer osv. Det er jo jeg som saboterer min utvikling når jeg tar ap. 

Kanskje han rett og slett har gitt opp etter å ha sett hvordan du driver på i år etter år etter år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg har så mye å lære meg, mye å sette meg inn i..å tolke energier og bilder/filmer osv. Det er jo jeg som saboterer min utvikling når jeg tar ap. 

Ikke glem den delen av utviklingen som handler om å orke en normal hverdag med innslag av husarbeid, fysisk aktivitet, sosialt samvær med familie og ikke altfor usunt kosthold. Det er minst like viktig å la være å sabotere den typen utvikling. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
16 minutter siden, Lillemus skrev:

Kanskje han rett og slett har gitt opp etter å ha sett hvordan du driver på i år etter år etter år...

Spurte han om det nå, da flirte han og sa "Neida". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Ikke glem den delen av utviklingen som handler om å orke en normal hverdag med innslag av husarbeid, fysisk aktivitet, sosialt samvær med familie og ikke altfor usunt kosthold. Det er minst like viktig å la være å sabotere den typen utvikling. God helg!

Ja du har rett i det, jeg er jo her for å leve i den tredimensjonale verden. Tror ikke jeg var så vant til det når jeg kom til jorden, det er jo derfor jeg tror jeg har supernaturale krefter. Kommer fra en an planet sikkert, der de er høyere utviklet. Har aldri funnet meg til rette på jorden i grunn. God helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6/9/2017 den 22.21, stjernestøv skrev:

Ja du har rett i det, jeg er jo her for å leve i den tredimensjonale verden. Tror ikke jeg var så vant til det når jeg kom til jorden, det er jo derfor jeg tror jeg har supernaturale krefter. Kommer fra en an planet sikkert, der de er høyere utviklet. Har aldri funnet meg til rette på jorden i grunn. God helg! 

Det er tydelig du blir sykere og sykere. Og vi andre vet hvor dette ender. Har du ikke lært noe av tidligere erfaringer?

Anonymkode: 725a0...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...