Gå til innhold

Vanlig?


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Har nå trappet opp lamictal fra 100 til 200 mg for 3 uker siden og har mye mindre depressive symptomer, men er jo nesten hyper noen ganger spesielt når jeg er sammen med andre. Er det vanlig? Føler hodet mitt er overalt og det gjør at jeg blir stresset og noe forvirret. Er det vanlig? Trodde lamictal skulle dempe det og, men null effekt der. Er utrolig slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg opplever det motsatt. Depresjonen min har forverret seg VELDIG etter at jeg økte fra 100-200 mg. Fra mild til alvorlig depresjon. Lyst til å gi opp hele medisinhelvetet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Underbar skrev:

jeg opplever det motsatt. Depresjonen min har forverret seg VELDIG etter at jeg økte fra 100-200 mg. Fra mild til alvorlig depresjon. Lyst til å gi opp hele medisinhelvetet

Slik blir jeg når jeg er alene. Høy oppe når jeg er blandt folk og nedfor når jeg er alene. Ja medisiner er et kav mange ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til dere begge: Det er ikke sikkert sykdommen oppfører seg som en konstant. Det er ikke bare dosen som kan endres, sykdommen kan også røre på seg i løpet av denne tiden.

Anonymkode: 458d2...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til dere begge: Det er ikke sikkert sykdommen oppfører seg som en konstant. Det er ikke bare dosen som kan endres, sykdommen kan også røre på seg i løpet av denne tiden.

Anonymkode: 458d2...a35

Ja det kan den helt klart gjøre. Har vært skikkelig ustabil i flere korte perioder i over et år, men hadde gode perioder også. Før var jeg bare litt ustabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

AP er nok mer effektivt mot oppsvingene. Quetiapin f.eks. Den kan for noen og ha en antidepressiv effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

AP er nok mer effektivt mot oppsvingene. Quetiapin f.eks. Den kan for noen og ha en antidepressiv effekt.

Har tenkt tanken, men fastlegen min vil jeg skal klare meg med minst mulig medisiner ja helst uten medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...