Gå til innhold

Skjerf rundt hodet


kovakova

Anbefalte innlegg

Føler for å putte et digert skjerf rundt huet for å beskytte hjernen som føles som en uggen sveitserost med ekstra hull, en som vaggende and, som manien og depresjonen kriger mot hverandre med pil og bue om hvem som skal dominere og lager enda flere hull i hjernen min. 

Må bare holde ut til jeg har time på DPS

 

kroppen er som sement!

hvordan komme seg gjennom dette? Bare ligge i senga????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, kovakova skrev:

Føler for å putte et digert skjerf rundt huet for å beskytte hjernen som føles som en uggen sveitserost med ekstra hull, en som vaggende and, som manien og depresjonen kriger mot hverandre med pil og bue om hvem som skal dominere og lager enda flere hull i hjernen min. 

Må bare holde ut til jeg har time på DPS

 

kroppen er som sement!

hvordan komme seg gjennom dette? Bare ligge i senga????

Hvor lenge til time? Er behandler informert om at du har det slik som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, XbellaX skrev:

Hvor lenge til time? Er behandler informert om at du har det slik som dette?

19.juni...

ja tror fastlegen skrev en bra henvisning siden jeg fikk komme inn så fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kovakova skrev:

19.juni...

ja tror fastlegen skrev en bra henvisning siden jeg fikk komme inn så fort?

Skulle bare mangle så mye som du har strevd og fortsatt strever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, kovakova skrev:

Føler for å putte et digert skjerf rundt huet for å beskytte hjernen som føles som en uggen sveitserost med ekstra hull, en som vaggende and, som manien og depresjonen kriger mot hverandre med pil og bue om hvem som skal dominere og lager enda flere hull i hjernen min. 

Må bare holde ut til jeg har time på DPS

 

kroppen er som sement!

hvordan komme seg gjennom dette? Bare ligge i senga????

Det kan hjelpe med hatt eller caps...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Lisa Williams gjør det, bruker caps :) Da stenger hun igjen. 

Men jeg er ikke noe medium...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, kovakova skrev:

Men jeg er ikke noe medium...

Nei men du føler at ting skjer i hjernen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Prøve å sove mest mulig hvis det hjelper og be fastlegen holde tett kontakt med deg frem til den 19. Har du noen rundt deg som kan si ifra at "nå er det nok" og hjelpe deg til psyk legevakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever deg som fornuftig nok til å egentlig skjønne at hjernen verken skjelver, renner ut, blir hull i eller er åsted for kamp mellom overnaturlige krefter. Synes derfor at du kanskje ikke burde bruke slike uttrykk, da det kun sykeliggjør deg selv.

Dernest: Hvorfor bruker du Wellbutrin og antipsykotika sammen? Det eneste du egentlig får ut av det, er å nulle ut hverandres virkning. Som å drikke kaffe og ta sovemedisin samtidig. Jeg ville heller brukt et SSRI og økt dosen Abilify, men jeg er jo ikke lege. Uansett ser det ut som kombinasjonen ikke har gjort deg så veldig mye bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg opplever deg som fornuftig nok til å egentlig skjønne at hjernen verken skjelver, renner ut, blir hull i eller er åsted for kamp mellom overnaturlige krefter. Synes derfor at du kanskje ikke burde bruke slike uttrykk, da det kun sykeliggjør deg selv.

Dernest: Hvorfor bruker du Wellbutrin og antipsykotika sammen? Det eneste du egentlig får ut av det, er å nulle ut hverandres virkning. Som å drikke kaffe og ta sovemedisin samtidig. Jeg ville heller brukt et SSRI og økt dosen Abilify, men jeg er jo ikke lege. Uansett ser det ut som kombinasjonen ikke har gjort deg så veldig mye bedre?

Jeg sykeliggjør ikke meg selv, jeg skrev FØLES ut som!! Og det er nettopp det det er, sterke følelser av at hjernen ditt og datt! Det er det som er problemet mitt! Jeg er mye bedre, har energi og klar for skole. Men hjernen kjennes ødelagt. Ssrri er møkk, gitt meg mani og psykose ved 2 anledninger nå måtte jeg legges inn pga fontex. Liker wellbutrin mye bedre. Ikke antydning til mani eller psykose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg gjort masse husarbeid og kjedet meg, så klar for skole og evt praksis , vil ikke bare sløve på sofaen. Blitt mye mer normal og lik mine friske slektninger. Som tanta mi. Men mot kvelden kom hjernen igjen og sa fra og jeg må legge meg ned. Ingen fatter hva som er galt! Jeg sykeliggjør ikke, men beskriver nøyaktig hvordan jeg føler. Vet det ikke ER hull i hjerneguggen, men det føles sterkt slik ut! Så noe er galt! Bare aner ikke hva. Bare vet jeg ikke var sånn før psykosen og hukommelsestapet på en mnd i 2012

noe ble ødelagt

men det er nok "kjemisk" så lenge det ikke er en jævla svulst eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...