Gå til innhold

Hva feiler alltinn???


kovakova

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Maggie55 skrev:

Feilen er at der er ikke grenser for hva man tørker støv av i vår verden i dag😊

trådstarter snakker om nettsiden altinn.no. Jeg skjønner ikke hva dette har med tørking av støv å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
2 timer siden, Maggie55 skrev:

Feilen er at der er ikke grenser for hva man tørker støv av i vår verden i dag😊

Ikke vondt ment, heller tvert imot men jeg vil røyke det samme som du har røyka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alle snakker da om at Altinn er gammel teknologi og ikke skal være med i framtidas vidunderlige verden?? Jeg har selv prøvet å klage på min medisin der Noe som helt sikkert bare førte til at jeg fikk inntrykk av at jeg klaget men nå er det hele borte😊

Alt som kommer ut av alt i dag er at flere må ta sin hatt å gå virker det Ingenting skapes egentlig og iallefall ikke nytt Man trenger ikke røyke noesomhelst for å forstå det Men jeg vil unne meg litt mere medisin i dag😊 Håper ikke de som ga meg medisinen gjorde det med vonde hensikter og utelukkende av egengevinst men slik er kanskje apotekeren i dag😊

Jomen sa jeg smør😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Maggie55 skrev:

Alle snakker da om at Altinn er gammel teknologi og ikke skal være med i framtidas vidunderlige verden?? Jeg har selv prøvet å klage på min medisin der Noe som helt sikkert bare førte til at jeg fikk inntrykk av at jeg klaget men nå er det hele borte😊

Alt som kommer ut av alt i dag er at flere må ta sin hatt å gå virker det Ingenting skapes egentlig og iallefall ikke nytt Man trenger ikke røyke noesomhelst for å forstå det Men jeg vil unne meg litt mere medisin i dag😊 Håper ikke de som ga meg medisinen gjorde det med vonde hensikter og utelukkende av egengevinst men slik er kanskje apotekeren i dag😊

Jomen sa jeg smør😊

Er med på det du sier om altinn.no det stemmer, men guriland menneske nå må du begynne bruke punktum. Du har mange virkelig gode refleksjoner men jeg ramler av lasset fordi du ikke bruker punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er et godt poeng. Mitt problem er at jeg lever i et lite dilemma. Min mor er en del desorientert men jeg vil gjerne at hun er hjemme og jeg prøver å stille opp for henne men det er veldig vanskelig når hun begynner å snakke om at hun har lest i avisa at det er bjørn i nabolaget og at vi må passe på søppel og annet ekstra godt. Ellers spør hun meg hvor presidenten er nå og hele tiden hva jeg nå gjør eller hvor presidenten nå er. Vi bor i tettbygd strøk,men jeg så riktignok en hare tidlig forleden morgen utenfor her. Spørsmålene hennes aktiverer den delen i meg som synes det er vanskelig å svare og ikke ønsker å svare. Den veldig utålmodige delen som vil haste videre.Det er ikke lett fordi jeg føler jeg kan hjelpe så lite men jeg tror ikke hun ville få det noe bedre på et sykehjem så jeg prøver å improvisere svarene til henne litt uten å rømme inn i en fantasiverden.Misunner dem som har masse indre ro.

Men man må ikke glemme at teknologien ennå er en ny vitenskap tror jeg og ting går sikkert fort nok uten at jeg merker det. Husker min bestemor som tittet opp på et flymaskin og spurte meg hvordan den holdt seg i lufta , noe jeg heldigvis visste noe om,og kunne forklare henne. Men hun var jo født på. 1800 tallet.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maggie55 skrev:

Det er et godt poeng. Mitt problem er at jeg lever i et lite dilemma. Min mor er en del desorientert men jeg vil gjerne at hun er hjemme og jeg prøver å stille opp for henne men det er veldig vanskelig når hun begynner å snakke om at hun har lest i avisa at det er bjørn i nabolaget og at vi må passe på søppel og annet ekstra godt. Ellers spør hun meg hvor presidenten er nå og hele tiden hva jeg nå gjør eller hvor presidenten nå er. Vi bor i tettbygd strøk,men jeg så riktignok en hare tidlig forleden morgen utenfor her. Spørsmålene hennes aktiverer den delen i meg som synes det er vanskelig å svare og ikke ønsker å svare. Den veldig utålmodige delen som vil haste videre.Det er ikke lett fordi jeg føler jeg kan hjelpe så lite men jeg tror ikke hun ville få det noe bedre på et sykehjem så jeg prøver å improvisere svarene til henne litt uten å rømme inn i en fantasiverden.Misunner dem som har masse indre ro.

Men man må ikke glemme at teknologien ennå er en ny vitenskap tror jeg og ting går sikkert fort nok uten at jeg merker det. Husker min bestemor som tittet opp på et flymaskin og spurte meg hvordan den holdt seg i lufta , noe jeg heldigvis visste noe om,og kunne forklare henne. Men hun var jo født på. 1800 tallet.😊

Takk for punktum, det gjør alt litt mer forståelig. Du kommer i blant med noen riktig gode innspill men de kan noen ganger ganger være vanskelig å forstå fordi et enkelt ord/begrep er ikke gitt en felles mening om du skjønner (slik som støvtørking), derfor er det flott når du forklarer litt rundt hva du tenker. 

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Dessverre så går det som alltid så opp og ned med oss. Det er kanskje fordi jeg opplever det ofte veldig sterkt som at alt går bare bakover og slett ikke fremover.

Og at så mye har mistet all fagelig substans i samfunnet uten at det er så lett å sette ord på.

Når det gjelder tegnsetting er jeg en "tegnsettingsvegrer" men jeg prøver alltid.Det er vel også slik at jeg har oppfattet dette fora som litt sånn mellomting mellom skriftlig og muntlig form.

Men vi er forskjellige heldigvis og kanskje er det sånn alle sammen utfyller hverandre litt😊

Igrunnen her jeg fant ut hvordan man finner disse smiletegnene. På jobben trykket vi mens jeg var der alfakrøll pluss altGr og var veldig sparsommelige med smiletegnene da man skjønte det som dette var det datafaglig riktige. Men alt blir jo forhåpentlig sikkert bedre etterhvert. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...