Gå til innhold

DPS overlot meg til mobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

DPS kastet meg ut fordi behandlingen ikke hadde "effekt". Nå er jeg alene mot mobben. Jeg kjenner at jeg blir sint, på en vond måte. Ikke bare mot DPS, som gjorde dette, altså trygdet meg og kastet meg ut slik at mobben kan mene jeg er trygdemisbruker så mye de vil, men også mot mobben.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er egentlig ingenting å gjøre. Bare stå i det resten av "livet".

Anonymkode: 437bc...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Til du/dere som stadig vekk sliter med tanker om at andre mener en er trygdemisbruker.

Det er leger og NAV-ansatte som avgjør om en får trygd eller ikke. Dermed er det også deres ansvar, og ikke pasientens, dersom noen som ikke skulle hatt det innvilges trygd.

Anonymkode: 41491...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutes ago, kovakova said:

Har dere sendt ny henvisning?

Søkte på gruppeterapi og fikk avslag. Men spiller egentlig ingen rolle, det hadde nok ikke hjulpet.

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Til du/dere som stadig vekk sliter med tanker om at andre mener en er trygdemisbruker.

Det er leger og NAV-ansatte som avgjør om en får trygd eller ikke. Dermed er det også deres ansvar, og ikke pasientens, dersom noen som ikke skulle hatt det innvilges trygd.

Anonymkode: 41491...171

Ja, det er kanskje sånn. Men mange har jo egne meninger om dette, det kan en se på hva NAV selv sier, de fleste anmeldelser som kommer inn handler om at man har en annen oppfatning av hva misbruk vil si enn systemet. Men det spiller ingen rolle.

Anonymkode: 437bc...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søkte på gruppeterapi og fikk avslag. Men spiller egentlig ingen rolle, det hadde nok ikke hjulpet.

Ja, det er kanskje sånn. Men mange har jo egne meninger om dette, det kan en se på hva NAV selv sier, de fleste anmeldelser som kommer inn handler om at man har en annen oppfatning av hva misbruk vil si enn systemet. Men det spiller ingen rolle.

Anonymkode: 437bc...de8

Drit i hva folk måtte mene.

Anonymkode: 6549c...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg forstår litt hva du mener Jeg hadde håpet at sånne ting var blitt bedre men jeg vet av egen erfaringer at dersom man snakker om disse tingene i " litt feil vendinger" kan lett mennesker som bare ønsker å bryte andre ned konfrontere en med de underligste ting og mene man er skyld i all verdens ulykke Dette er spesielt sårt når man er ung som jeg husker Men man skal vite at politiske forhold kan skifte fort og det kan alltid komme nye tider Det er så mange som bærer store sorger i våre dager men man må prøve å beholde håpet om at der er " lys i tunnelen" føler jeg

Prøver å tenke på hvor ofte jeg skulle bitt i meg egne ord når jeg er utsatt for rare synspunkter

" Kua husker ikke at den engang var kalv" som ei studievenninne engang sa

Dette har jeg forøvring opplevet avtar med årene ettersom attraktiviteten i arbeidslivet og annet virkelig sosialt liv synker under null kanskje Til slutt har man ikke interesse for "Fyord "engang

Men som sagt man kan alltid håpe på " en ny politisk giv" eller relgion eller kunst eller filosofi eller " bare et lys i tunnelen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

DPS kastet meg ut fordi behandlingen ikke hadde "effekt". Nå er jeg alene mot mobben. Jeg kjenner at jeg blir sint, på en vond måte. Ikke bare mot DPS, som gjorde dette, altså trygdet meg og kastet meg ut slik at mobben kan mene jeg er trygdemisbruker så mye de vil, men også mot mobben.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er egentlig ingenting å gjøre. Bare stå i det resten av "livet".

Anonymkode: 437bc...de8

Det er godt du har DOL da, sånn at du kan utbasunere budskapet 10 ganger daglig. 

Beklager men jeg er mektig lei denne type innlegg. Åpent forum er så godt som dødt og jeg synes det er unødvendig å fylle opp dette forumet med spam, - og ja det er spam når det er samme type innlegg som gjentar seg daglig, ukentlig over mangfoldige år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...