Gå til innhold

autismeforum på dol, og missnøye.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I natt drømte jeg at NHD hadde sendt meg en pm om at siden det var så mye missforståelser med å være autistisk for noen på dol, så hadde han laget en asperger/autisme forumskategori på dol. jeg gikk inn på denne forumkategorien, men der kom det kommentarer fra dol medlemmer at sån som "nei, ikke dette her, nei off". hadde dette mest sansynlig skjedd i virkeligheten også, at dol brukerne ville vært imot en "aspergers/autisme" kategori i forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

I natt drømte jeg at NHD hadde sendt meg en pm om at siden det var så mye missforståelser med å være autistisk for noen på dol, så hadde han laget en asperger/autisme forumskategori på dol. jeg gikk inn på denne forumkategorien, men der kom det kommentarer fra dol medlemmer at sån som "nei, ikke dette her, nei off". hadde dette mest sansynlig skjedd i virkeligheten også, at dol brukerne ville vært imot en "aspergers/autisme" kategori i forumet?

Jeg tror ikke det vil fungere med et eget autismeforum, fordi det er for få brukere. Du trenger jo noen å diskutere med på et slikt forum også. De gangene relativt "smale" fora har blitt opprettet, så har det ikke fungert (for eksempel forum for funksjonshemming) såfremt det ikke har vært en fagperson som har svart i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

DOL er jo snart et rent Asperger/autismeforum

Anonymkode: 19728...828

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6/7/2017 den 18.44, Blomsterfluen skrev:

I natt drømte jeg at NHD hadde sendt meg en pm om at siden det var så mye missforståelser med å være autistisk for noen på dol, så hadde han laget en asperger/autisme forumskategori på dol. jeg gikk inn på denne forumkategorien, men der kom det kommentarer fra dol medlemmer at sån som "nei, ikke dette her, nei off". hadde dette mest sansynlig skjedd i virkeligheten også, at dol brukerne ville vært imot en "aspergers/autisme" kategori i forumet?

Bruk disse:

 

https://www.autismesiden.no/forum/

http://www.aspergerforum.se/

http://wrongplanet.net/forums/

Anonymkode: 13aaf...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...