Gå til innhold

Mørke pigmentflekker i munnvikene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Hei kjære lege (skulle til og si "og erfarne lesere" men det er ingen andre her som har det problemet jeg sliter med nå :P) 
 
Jeg har hele livet mitt siden jeg var 10 år, slitt med med mørke pigmentflekker på munnvikene. Hele huden min er lys,- bortsett fra munnvikene... og det gir et "surt" uttrykk som om man ser sur ut,- og det er rett og slett stykt altså... Flekkene er nærmest sorte i virkeligheten, ser noe lysere ut på bildene. 
 
Selvom jeg dekker det til med god kosmetikk og bruker syreprodukter (alt fra C vitamin, BHA+AHA toner og serum både pure og innblandet i MD Formulations produkter, til fersk lakrisrotekstrakt) og solkrem faktor 50 over har jeg ennå ikke sett noen resultater. Blekning av disse områdene på hudklinikk frykter jeg vil gjøre dem enda mørkere...det er i alle fall det dem forteller meg. 
 
Hva kan jeg gjøre? Hvorfor har jeg ikke "rene" lepper som alle andre? kunne like så gjerne hatt de flekkene på kinnet eller i pannen, bare ikke på munnvikene.. Er så stygt å se at dem er der uten sminke, og så irriterende når folk våger å stirre på munnen min for så å tørke av sine egne munnviker.. 
 
Fastlegen/Hudlegen kunne selvfølgelig ikke hjelpe med noe som helst. Har prøvd en rekke kremer (Pigmanorm) men de har bare gitt meg ekstrem flassende, brennende hud i flere uker- og det blir knallrødt i huden. Reagerte altså på den. 
 
Legger ved bilder så du får se på hudens hverdagslige tilstand. 
 
Tusen takk for all hjelp jeg sårt trenger! 

IMG_1921.JPG

Anonymkode: 8dd5d...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Får ikke til å laste opp flere bilder. 

Trenger hjelp til hvilke produkter som virkelig er effektive mot denne typen mørk pigmentflekk som sitter dypt inne i huden. 

Om det gir resultater vil jeg personlig møte den rette vedkommende og med en STOR gave. :) Og en brunsj :) 

Anonymkode: 8dd5d...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...