Gå til innhold

HVITE pigmentflekker spredt i hele kroppen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spredt i hele kroppen. Bortsett fra føttene, hendene, albuene og ryggen faktisk.

De flekkene startet som små, runde og hvite langs leggene og var supersynlige om sommeren. Men nå er de synlige på min kropp året rundt. Og det har spredt seg. 

Spredningen skjedde i denne rekkefølgen:

1. Langs leggene

2. Nedre del av magen 

3. Området rundt hoftene, rumpa 

4. En stor hvit sirkel på øvre lår 

5. Og nå, 2017 har det spredt seg enda flere hvite sirkler langs hele overkroppen. langs ribbeina og på siden av brystet . Og mange fler på lår og området rundt hoftene. 

Mistenker at spredningen skjer ved varme og svette. Men hva i all verden skal jeg gjøre? Fastlegen sa jeg burde bruke Selsun sjampoo men han vet ikke nå at dette har spredt seg. Og jeg har heller ikke fulgt opp bruken av Sjampoen enda. 

Finnes det en annen type behandling som gir bedre resultater enn denne? (Da jeg har lest om andres erfaring med sjampo at denne må man bruke hele livet for å holde dem "borte".) 

Takker sårt for tilbakemelding og god hjelp. 

 

Anonymkode: a2c6a...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...