Gå til innhold

Pleiadene.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg har hatt besøk av en sånn, så han fysisk. Han var hos meg, min mann var på nattskift...så gikk han inn til sønnen min. Han var vidunderlig vakker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har hatt besøk av en sånn, så han fysisk. Han var hos meg, min mann var på nattskift...så gikk han inn til sønnen min. Han var vidunderlig vakker :)

 

Fikk du tatt et bilde? :huh:

Anonymkode: 665a3...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du tatt et bilde? :huh:

Anonymkode: 665a3...b81

Hadde ikke mobil på den tiden ;) 

Men jeg vet ikke om andre i rommet hadde sett han visst de var der, må være på et visst frekvensnivå for å se sånt. Vil gjerne se han igjen. Husker alltid sønnen min snakket om "Mannen på rommet sitt, som stod ved sengen". Det kan ha vært en annen, men jeg har alltid sett på sønnen min som en engel. I senere tid har jeg tenkt han er fra pleiadene. Men jeg lå faktisk nedenfor sengen hans på madrass noen ganger, han var litt redd den mannen som stod der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...