Gå til innhold

Eliten


Villanda

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt meg flat og innrømmet feil mange ganger jeg. Men det blir visst ikke lagt merke til. Føles som om du har fått imot meg enkelt og greit  Ditt tap forresten for jeg regnes for å være en grei person i RL. 

 

Anonymkode: 98bba...4ed

Trenger det å bety at hun er i mot deg selv om hun kommuniserer mer direkte en du kanskje er vant til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, frosken skrev:

Nei, jeg har ikke i mot DEG, men jeg er ofte uenig med deg.  Det er to helt forskjellige ting.

Men det er det som er så rart. Vi er uenig om veldig lite.... Og er du helt ærlig med deg selv så kunne du ha innrømmet at jeg trigger noe i deg. Da blir det mer følelser i din respons enn du her vil innrømme .

Hvorfor reagerer jeg sånn ?. Fordi det faktisk betyr mye for meg å være venner med dere innpå her. At så mange intelligente damer ikke har skjønt det... 

Dette er mine siste ord. Jeg er ferdig med denne saken nå. 

Anonymkode: 98bba...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du uttaler deg skråsikkert om en sak som er mye mer nyansert enn det du beskriver. 

jeg kom med en kommentar i en diskusjon om det å bli gjenkjennt og det å være forsiktig med hva man skriver her. Det var egentlig tanken min med innlegget i denne tråen. 

Du vet at det du skriver vil såre . God helg til deg også . :)

Anonymkode: 98bba...4ed

Tror du befinner deg i en situasjon der du  lett blir såret og føler deg krenket når noen skriver direkte til deg hva de mener. Tror ingen her har til hensikt å såre deg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du uttaler deg skråsikkert om en sak som er mye mer nyansert enn det du beskriver. 

jeg kom med en kommentar i en diskusjon om det å bli gjenkjennt og det å være forsiktig med hva man skriver her. Det var egentlig tanken min med innlegget i denne tråen. 

Du vet at det du skriver vil såre . God helg til deg også . :)

Anonymkode: 98bba...4ed

Jeg mente slett ikke å framstå som skråsikker, men siden jeg verken er deg eller frosken, kom jeg med en kommentar om hvordan diskusjonen oppfattes fra oss på sidelinja.

Hensikten var på ingen måte å såre, men å dempe / ta brodden litt av episoden. På meg virket det som om den for deg hadde vokst seg litt større enn den virket på oss som ikke var "parter" i saken.

Jeg ville aldri ha skrevet noe for bevisst å såre et annet menneske og krydret det med smilefjes og ønske om god helg. Jeg kan nok være litt sarkastisk iblant, men ikke mot folk jeg ser er lei seg eller fortvilet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, laban skrev:

Jeg mente slett ikke å framstå som skråsikker, men siden jeg verken er deg eller frosken, kom jeg med en kommentar om hvordan diskusjonen oppfattes fra oss på sidelinja.

Hensikten var på ingen måte å såre, men å dempe / ta brodden litt av episoden. På meg virket det som om den for deg hadde vokst seg litt større enn den virket på oss som ikke var "parter" i saken.

Jeg ville aldri ha skrevet noe for bevisst å såre et annet menneske og krydret det med smilefjes og ønske om god helg. Jeg kan nok være litt sarkastisk iblant, men ikke mot folk jeg ser er lei seg eller fortvilet.

 

Tilgi meg at jeg misforstod deg. Da vet jeg det til en annen gang. God helg . 

Anonymkode: 98bba...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilgi meg at jeg misforstod deg. Da vet jeg det til en annen gang. God helg . 

Anonymkode: 98bba...4ed

No hard feelings, ingenting å tilgi. De aller fleste her er hyggelige og har gode hensikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
På 6/10/2017 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Forstår det. Men noen ganger blir noen med nic irritert over at man ikke kommer med flere detaljer. Jeg har gjerne følt meg presset til å si mer enn jeg ønsker. Gjerne med en kommentar om at jeg ikke kan vente noe hjelp siden de ikke kjenner meg fordi jeg er anonym. Selv kjenner jeg jo ikke dere. 

Har prøvd å være forsiktig. Godt å bli minnet på det . :)

Anonymkode: 98bba...4ed

Det er en balansegang. Bruker du Nick, vil jo rådene bli mer spisset og tilpasset deg fordi vi vil kjenne deg bedre og vi vil kanskje forstå mer av hvordan du reagerer i ulike sammenhenger fordi vi vet mer om deg. Så lenge du ikke sier for mye om andre mennesker (for. Eks samliv eller barn som du ikke kan si med hodet hevet hvis de en gang kjenner seg igjen) kan det være lurt å bruke nick.  

Som andre her sier, så vil de fleste av oss som skriver en del her også kunne bli gjenkjent når vi er anonyme fordi  i har en egen skrivestil eller tegnsetting.  For min del gjør det pm regel ikke noe å bli gjenkjent av folk her - jeg skriver av og til anonymt når jeg skriver om mann eller barn, men jeg vet samtidig at mange vet at det er Påskelilje som skriver. Det jeg ikke ønsker er for eks at en venninne skal finne innlegget og lese alt Påskelilje har skrevet - derfor er jeg innimellom anonym.

Det er ingen "de mot oss" her. Vi er alle vanlige mennesker som i perioder gir mer råd enn vi får, og i andre perioder behøver råd. Personlig synes jeg det er hyggeligst når folk har nick. Liker å vite hvem jeg skriver med, selv om jeg ikke aner hvem de er i virkeligheten, og jeg har som regel ingen interesse av å finne det ut heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg har aldri vært så fascinert over dette dere kaller elite eller" det godes selskap" Antar det er mennesker som føler de har sett lyset på en eller annen måte Vi kalte det soss og vi var ikke alle som ønsket medlemskap der. da som nå Vi var og er da også grunnleggende forskjellige.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2017 den 9.55, Xtra skrev:

Hear hear, har lurt på hvordan det går med deg! 

 

(oppdater gjerne - evt. på PM :) )

 

Har du et par timer da? Hehe, jeg skriver vel om noe her. Ikke så veldig mye som er endret. Vingler fortsatt mellom store livsvalg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, cilie skrev:

Har du et par timer da? Hehe, jeg skriver vel om noe her. Ikke så veldig mye som er endret. Vingler fortsatt mellom store livsvalg. 

Bring it on ;).

 

Svaret ditt sa jo ganske mye, men trodde det var noe mer. Vil ikke utdype mer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Bring it on ;).

 

Svaret ditt sa jo ganske mye, men trodde det var noe mer. Vil ikke utdype mer her.

Hehe, nå ble j e g  nysgjerrig. Deler litt nå og da, men ikke så mye om det som angår andre og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
På 10.6.2017 den 17.11, frosken skrev:

Dol er blitt mye kjedeligere etter at folk sluttet å skrive om engasjerende og kompliserte situasjoner. Det er jo på en måte de som har turt å dele informasjon, som har gjort forumet interessant. Og det er jo også de gangene det kanskje ikke har blitt helt greit i TL i etterkant, som gjør at vi nå kanskje bedre vet hva vi bør være mest forsiktige i forhold til.

Men når man deler noe personlig så blir det brukt mot en senere av en eller fler typisk anonyne uansett. Og det er lite trivelig. Admin gjør dessuten en svært dårlig (Les treg) jobb med å rydde opp til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Andreaswell skrev:

Men når man deler noe personlig så blir det brukt mot en senere av en eller fler typisk anonyne uansett. Og det er lite trivelig. Admin gjør dessuten en svært dårlig (Les treg) jobb med å rydde opp til tider.

Det går ikke an å skrive om noe personlig her. For man får bare høre at man er så heldig som ikke går på trygd.

Har gjentatt det flere ganger: Skal dette bli en mer seriøs side, må det ryddes opp i trygdegnålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Det går ikke an å skrive om noe personlig her. For man får bare høre at man er så heldig som ikke går på trygd.

Har gjentatt det flere ganger: Skal dette bli en mer seriøs side, må det ryddes opp i trygdegnålet. 

Absolutt! Og her mener jeg Admin har en jobb å gjøre. Om folk gjentatte ganger ikke etterkommer Admins ønske, nei så ban (blokker) dem da. Jeg blir jo regelrett stalket av minst en anonym som kommenterer absolutt alt jeg skriver. Rapporterer gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Andreaswell skrev:

Absolutt! Og her mener jeg Admin har en jobb å gjøre. Om folk gjentatte ganger ikke etterkommer Admins ønske, nei så ban (blokker) dem da. Jeg blir jo regelrett stalket av minst en anonym som kommenterer absolutt alt jeg skriver. Rapporterer gang på gang.

Problemet er at du bare kan opprette nye brukere og skrive anonymt. 

Dessuten, må vite, er jo det å angivelig sparke oppover nærmest verdsatt i samfunnet. Tegner du Erna Solberg i karikatur som en overvektig gris, er det innafor. Kommer du med en fleip om noen som er trygdet, er du dømt på livstid. 

Det reflekteres liksom ikke over at alle har sin kamp de kjemper. Og at de som har nådd et stykke gjerne har kjempet rimelig hardt, selv om forutsetningene ikke alltid har ligget til rette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Problemet er at du bare kan opprette nye brukere og skrive anonymt. 

Dessuten, må vite, er jo det å angivelig sparke oppover nærmest verdsatt i samfunnet. Tegner du Erna Solberg i karikatur som en overvektig gris, er det innafor. Kommer du med en fleip om noen som er trygdet, er du dømt på livstid. 

Det reflekteres liksom ikke over at alle har sin kamp de kjemper. Og at de som har nådd et stykke gjerne har kjempet rimelig hardt, selv om forutsetningene ikke alltid har ligget til rette. 

Kan blokkere IP adresser, da blir det brått værre. Ikke umulig, men for "mannen i gata" blir det vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når noen med nic sier " dumme" ting må ikke alle de andre med nic stå ansvarlig for hva denne personen har sagt. Men slik virker det her som om dere tenker om anonyme. 

Anonymkode: 98bba...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når noen med nic sier " dumme" ting må ikke alle de andre med nic stå ansvarlig for hva denne personen har sagt. Men slik virker det her som om dere tenker om anonyme. 

Anonymkode: 98bba...4ed

Så absolutt ikke :) Men synd om du føler det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Problemet er at du bare kan opprette nye brukere og skrive anonymt. 

Dessuten, må vite, er jo det å angivelig sparke oppover nærmest verdsatt i samfunnet. Tegner du Erna Solberg i karikatur som en overvektig gris, er det innafor. Kommer du med en fleip om noen som er trygdet, er du dømt på livstid. 

Det reflekteres liksom ikke over at alle har sin kamp de kjemper. Og at de som har nådd et stykke gjerne har kjempet rimelig hardt, selv om forutsetningene ikke alltid har ligget til rette. 

Stakkars dere, men det er bra dere har egostyrke til å gjennomføre og lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tuller ikke når jeg sier jeg blir hetset (blant annet pga. at jeg har trygd). Noen drar spytt inn i munnen når de ser meg, og spytter. Noen ganger hører jeg det også utenfor.

Dere som er i det gode selskap vet ingenting om slikt.

Anonymkode: b7623...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...