Gå til innhold

Eliten


Villanda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tuller ikke når jeg sier jeg blir hetset (blant annet pga. at jeg har trygd). Noen drar spytt inn i munnen når de ser meg, og spytter. Noen ganger hører jeg det også utenfor.

Dere som er i det gode selskap vet ingenting om slikt.

Anonymkode: b7623...5c4

Jeg er homofil, så vet alt om det jo. Ikke være naiv å tro det kun gjelder dere selv og ikke "oss andre i det gode selskap". Finnes annet å bli hetset for enn å være trygdet.

Anonymkode: d3ace...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er homofil, så vet alt om det jo. Ikke være naiv å tro det kun gjelder dere selv og ikke "oss andre i det gode selskap". Finnes annet å bli hetset for enn å være trygdet.

Anonymkode: d3ace...f00

Så når du er på legekontoret, sa hører du de si ting som "han der vil ikke jeg ta blodprøve på, han har nok hiv".

Anonymkode: b7623...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så når du er på legekontoret, sa hører du de si ting som "han der vil ikke jeg ta blodprøve på, han har nok hiv".

Anonymkode: b7623...5c4

Nei, men jeg får jo ikke lov til å være blodgiver. Har hørt og hører stadig vekk saker som er minst like ille eller værre.

Anonymkode: d3ace...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er viktig for noen å få frem at de har større problemer enn andre. 

De har nok ofte rett i at de har størst problemer, men det må gå an å diskutere andre ting også uten moralisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Gargamel skrev:

Det er viktig for noen å få frem at de har større problemer enn andre. 

De har nok ofte rett i at de har størst problemer, men det må gå an å diskutere andre ting også uten moralisering.

Enig med deg. Følelser er individuell og virkelige. Det å føle stress, bekymring, frykt , avvisning, sorg , ensomhet eller nedstemthet er ikke så uvanlig blant mennesker flest. Disse følelsene er virkelige og vanskelige uansett hvem som føler de. Da er det ikke noe særlig å oppleve at disse følelsen ikke blir tatt på alvor fordi det er andre som har  en verre livssituasjon. 
Det kommer ikke noe godt ut av å konkurrere om hvem som har det verst. 

Anonymkode: 98bba...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det handler ikke om hvem som har det verst, men om hva som er sant/virkelig. Hetsen er virkelig, og da blir det bare irriterende når dere som er i det gode selskap forklarer en at en tar feil.

Mange naive mennesker, som messer om hva som er "virkelig". Antageligvis spres opplysninger fra min journal, og det tror jeg ikke er uvanlig når mobben har pekt seg ut et offer.

Anonymkode: b7623...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om hvem som har det verst, men om hva som er sant/virkelig. Hetsen er virkelig, og da blir det bare irriterende når dere som er i det gode selskap forklarer en at en tar feil.

Mange naive mennesker, som messer om hva som er "virkelig". Antageligvis spres opplysninger fra min journal, og det tror jeg ikke er uvanlig når mobben har pekt seg ut et offer.

Anonymkode: b7623...5c4

 Trist at du opplever å bli utsatt for mobbing og hetsing . Det er absolutt ikke greit . Jeg vet ikke om jeg regnes for å være i " det gode selskap " men jeg er trygdet pga psykisk lidelse. Vet faktisk ikke hva folk tenker om meg. 

Anonymkode: 98bba...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det har ofte slått meg hvordan alle mennesker tilsynelatende føler seg som elite i forhold til noen mennesker eller noen grupper menneskerSå kanskje vi her snakker om noe dypt menneskelig uansett.

Alle forstår ikke alt nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/13/2017 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om hvem som har det verst, men om hva som er sant/virkelig. Hetsen er virkelig, og da blir det bare irriterende når dere som er i det gode selskap forklarer en at en tar feil.

Mange naive mennesker, som messer om hva som er "virkelig". Antageligvis spres opplysninger fra min journal, og det tror jeg ikke er uvanlig når mobben har pekt seg ut et offer.

Anonymkode: b7623...5c4

"Sannheten har like mange ansikter som de som sier at de kjenner den"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...