Gå til innhold

Vival/alkohol.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men det er sterke energier som jobber med meg om natten, kan være en grunn det og. 

Det er ikke "energier", det er sykdommen din som kommer tilbake - symptom for symptom. Det begynner å bli svært tydelig nå gjennom skriveriene dine de siste dagene. Dine pårørende har nok begynt å legge merke til funksjonstapet. 

Årsaken til denne utviklingen er himmelropende innlysende: Din sabotasje av behandlingen. 

Til slutt kommer du til å bli så dårlig at det igjen kan bli aktuelt med innleggelse ved tvang. 

Historien gjentar seg. Akkurat som du legger opp til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
37 minutter siden, Janus30 skrev:

Det er ikke "energier", det er sykdommen din som kommer tilbake - symptom for symptom. Det begynner å bli svært tydelig nå gjennom skriveriene dine de siste dagene. Dine pårørende har nok begynt å legge merke til funksjonstapet. 

Årsaken til denne utviklingen er himmelropende innlysende: Din sabotasje av behandlingen. 

Til slutt kommer du til å bli så dårlig at det igjen kan bli aktuelt med innleggelse ved tvang. 

Historien gjentar seg. Akkurat som du legger opp til. 

Min samboer sa i dag "det er ikke galt å tenke åndelige tanker", da jeg sa til han at jeg gjør mye av det. Men ja funksjons nivået har minsket. Jeg har snakket ganske mye om åndelige ting...mest energier fra utenomjordiske til både min sønn og min samboer. Det virker ikke som de reagerer på det slik folk her inne gjør. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og når jeg sa jeg var sliten i hjernen sa han "Det er vel medisinene det da". Han tenker ikke som dere, og sa jeg måtte ikke finne på å si sånt til sykepleieren fordi han forstod det ikke. Det var få som forstod sånt sa han, og det er jo sant. Ja...jeg har pratet og pratet om såkalte åndelige ting. Min familie reagerer ikke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Så ikke tro det er synd på dem fordi jeg er meg selv, dere må tenke på at jeg alltid har vært sånn. De lider ikke under det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Janus30 skrev:

 

Til slutt kommer du til å bli så dårlig at det igjen kan bli aktuelt med innleggelse ved tvang. 

Historien gjentar seg. Akkurat som du legger opp til. 

Så vidt meg bekjent har ikke stjernestøv vært tvangsinnlagt en eneste gang til tross for at hun har vært syk siden hun var barn. Jeg synes også at hun skal følge rådene fra behandlende psykiater, som de fleste andre i denne tråden, men jeg synes enkelte av kommentarene i denne tråden er ufine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, frosken skrev:

Så vidt meg bekjent har ikke stjernestøv vært tvangsinnlagt en eneste gang til tross for at hun har vært syk siden hun var barn. Jeg synes også at hun skal følge rådene fra behandlende psykiater, som de fleste andre i denne tråden, men jeg synes enkelte av kommentarene i denne tråden er ufine.

Takk. Nei jeg har aldri vært tvangsinnlagt og er ikke redd for det heller, jeg er tilregnelig og har alltid vært det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk. Nei jeg har aldri vært tvangsinnlagt og er ikke redd for det heller, jeg er tilregnelig og har alltid vært det. 

Tenkningen din er jo av og til svært preget av sykdom, og du blir også veldig redd når du er dårlig, men så vidt jeg har forstått så er du god på å samarbeide med behandlingsapparatet i vanskelige faser. Tvang skal jo bare brukes dersom frivillighet ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
24 minutter siden, frosken skrev:

Tenkningen din er jo av og til svært preget av sykdom, og du blir også veldig redd når du er dårlig, men så vidt jeg har forstått så er du god på å samarbeide med behandlingsapparatet i vanskelige faser. Tvang skal jo bare brukes dersom frivillighet ikke fungerer.

Ja akkurat. Men nå er jeg lei av å gå på ap, og jo mer du tar det jo større er sjansen for psykose når du slutter. Det gjør noe med kjemien i hjernen, må trappe ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, stjernestøv skrev:

Og når jeg sa jeg var sliten i hjernen sa han "Det er vel medisinene det da". Han tenker ikke som dere, og sa jeg måtte ikke finne på å si sånt til sykepleieren fordi han forstod det ikke. Det var få som forstod sånt sa han, og det er jo sant. Ja...jeg har pratet og pratet om såkalte åndelige ting. Min familie reagerer ikke på det. 

Men din samboer har vel ingen som helst medisinsk utdannelse som gjør at han faktisk vet hva han snakker om? Jeg skjønner ikke hvorfor du hører på alle andre enn dine behandlere, det de sier og den hjelpen de vil gi saboterer du jo hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, Lillemus skrev:

Men din samboer har vel ingen som helst medisinsk utdannelse som gjør at han faktisk vet hva han snakker om? Jeg skjønner ikke hvorfor du hører på alle andre enn dine behandlere, det de sier og den hjelpen de vil gi saboterer du jo hver eneste gang.

Tviler på at psykiateren og sykepleieren har kunnskap om jeg trenger medisiner eller ikke, for å være ærlig merker jeg en viss usikkerhet. Og de understreker hele tiden at det er mitt valg, hvorfor tror du det? De vil jeg skal ta disse farlige medisinene på eget ansvar. Neimmen om jeg gjør det!

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...