Gå til innhold

Fjotolf Hansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere om det?

Anonymkode: 32523...35c

Lurer veldig på hva som har motivert valget av "Fjotolf".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, frosken skrev:

Lurer veldig på hva som har motivert valget av "Fjotolf".

Han latterliggjør ofrene med navnebyttet sitt (hva skal ofrenes pårørende si nå, h*n ble drept av Fjotolf?). Det er nok motivet.

Anonymkode: 32523...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke at han får mye oppmerksomhet på grunn av dette, kanskje det er noe av det han ønsker?

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Send han et brev og spør hva det betyr, men kan hende du havner på noen "terrorist watchlist" da 

Tenker at det er mest trolling for oppmerksomhet, ellers tenker jeg FJOrdland adOLF Hansen, men hvem vet

Anonymkode: aacfe...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er bra. Nå skjemmer han ikke lenger ut de fine navnene Anders, Behring eller Breivik.

Fjotolf er det ingen andre som heter, og Hansen er uansett så vanlig.

Fjotolf er et godt navn for ham. Det er satt sammen av "Fjott" og "olf" (ulv). Han er jo både en fjott og en ensom ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser noe resignert i navnevalget.

Kanskje det omsider har gått opp for han at svært få tror på teoriene hans og at egentlig alt han har forsøkt på har vært særdeles mislykket. Av den grunn tror jeg han valgte det kjipeste navnet han kunne finne. Slik at han kanskje rett og slett bare råtner bort i fengsel uten å gjøre så mange flere krumspring i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
58 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg ser noe resignert i navnevalget.

Kanskje det omsider har gått opp for han at svært få tror på teoriene hans og at egentlig alt han har forsøkt på har vært særdeles mislykket. Av den grunn tror jeg han valgte det kjipeste navnet han kunne finne. Slik at han kanskje rett og slett bare råtner bort i fengsel uten å gjøre så mange flere krumspring i media.

Han skal jo anke saken sin til "menneskerettsdomstolen" i Haag, så tviler på han har resignert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe rammer alle før eller siden

Jeg tror han var syk og sikkert er sykere enn noensinde.

Navnebytte er vel et tegn på det tror jeg.

Anonymkode: eb1bd...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han syntes kanskje han ville prøve å bygge opp en ny identitet og "navnet skjemmer ingen"

Vi får bare alle som fortjent til slutt tror jeg.

Anonymkode: eb1bd...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han latterliggjør ofrene med navnebyttet sitt (hva skal ofrenes pårørende si nå, h*n ble drept av Fjotolf?). Det er nok motivet.

Anonymkode: 32523...35c

Tror ikke folk kommer til å omtale ham som Fjotolf. Tror det gamle namnet er innprentet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg står hans gamle navn ved lag. Til alt hva drapsmannen måtte finne på, er jeg revnende likegyldig til. Dog er det kjipt at det brukes ressurser i domstolsystemet på han - men jeg har forståelse og respekt for at det er slik i en rettsstat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
7 timer siden, Villanda skrev:

Tror ikke folk kommer til å omtale ham som Fjotolf. Tror det gamle namnet er innprentet. 

Kanskje det, men jeg kommer til å bruke Fjotolf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Kanskje det, men jeg kommer til å bruke Fjotolf. 

Håper du uttaler det på trøndersk, med trykk på fjått'ålf. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 minutter siden, Kayia skrev:

Håper du uttaler det på trøndersk, med trykk på fjått'ålf. 

Det skal jeg huske på, ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...