Gå til innhold

Plutselig Utmattelse v bipolar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det typisk bipolar at en plutselig får en enorm utmattelse som kastet over en slik at en ikke en gang orker kle av seg til natta?

Anonymkode: 94fc8...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Det skjer ofte med meg men jeg har aldri fått skikkelig klarhet i det med diagnose. Selv tror jeg det er så mye annet enn psykisk sykdom.

Ofte er det hele " coctailen" av livsbetingelser tror jeg.

Håper bare det snur seg en vakker dag. Man skal aldri si aldri.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det typisk bipolar at en plutselig får en enorm utmattelse som kastet over en slik at en ikke en gang orker kle av seg til natta?

Anonymkode: 94fc8...5e0

Har fått plutselig utmattelse noen ganger, så det er tungt å holde seg oppreist. Også utenom depresjonsperiode,  men da kortvarig - maks noen timer. Vet ikke om det henger sammen med bipolaritet eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig eller ikke, jeg blir ofte totalt utmattet i depressive faser. Som nå, jeg går rundt som en zombie, greier plutselig ikke å holde øynene oppe, og jeg orker ikke å fjerne sminke eller å legge meg på soverommet.

blir ikke mindre depressiv av å være så trøtt og ha så begrenset kapasitet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg opplever at jeg kan bli akutt voldsomt sliten i løpet av en dag om det er mange inntrykk. Da er det ikke stort annet å gøre enn å komme seg hjem - hvor jeg bare går over ende og sovner. Under depresjoner kan jeg og oppleve det, men da er det mer vedvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...