Gå til innhold

Ikke bare bare...


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
8 minutter siden, Maggie55 skrev:

Alt er ikke så greit selv i året 2017.....

Nei og noe er en og samme ting som har to betydninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ja vi tenker og tror så forskjellig men det betyr ikke at man ikke kan respektere andre og alle uttrykk og også være for det frie ord og ytringsfrihet. Men jeg innrømmer at jeg nok er mye fordomsfull til mye " moderne"" og ikke tror på " høyere bevissthet" Men det er kanskje bare en av mange feil og mangler jeg bare må prøve å leve med.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, Maggie55 skrev:

Ja vi tenker og tror så forskjellig men det betyr ikke at man ikke kan respektere andre og alle uttrykk og også være for det frie ord og ytringsfrihet. Men jeg innrømmer at jeg nok er mye fordomsfull til mye " moderne"" og ikke tror på " høyere bevissthet" Men det er kanskje bare en av mange feil og mangler jeg bare må prøve å leve med.😊

Har nok ting jeg må leve med jeg og ;) 

Prøver nå å observere tankene,er jo mye telepati ute og går og andre tanker som svirrer rundt. Hva er hva liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...