Gå til innhold

Var utro, sliter nå med selmordstanker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heij.. eg har jort noe utroligt domt såm eg angre noe grasalt på.. kvar bidige dag blir eg påmindt åm det å det jør det faktisk kje enklare å holde hode åppe for å fiksa det.. eg va nemli utro.. eg va utro me den beste typen du kan få  (synes eg hvertfall) men ette at han har ignorert meg i et halvt år å slete meg så myje psysisk å fysisk at det va noe så sjedde.. eg va rett å slett lei av å bli trødd ner i driten å kje viste kor eg hadde han, pga xen hans lakte et h**** for han... eijn kompis av åss hadde vore på sjukehuse, å han å eijn aen kåm tebake på jobben min for å snakka, eg fekk den jævla domme ideen å legga han te på face, å det begynnte såm bare vanlig snakking, han lurte på åm eg ville ta turen bort te han å eg sa ja uten å tenka meg åm åm ka så kåm te å sje ellår ka konsekvenser det kåmme te å få.. va bare vanligt drøs i 3 dager så hadde han bursdag, eg kåm bort te han dåh for å vør greie.. men når eg sko gå så ville han kje la meg gå, uansett kor mången gånger eg sa naij, då slang han meg innte veggen å prøvde ijen.. teslutt klarte eg kje mar å han kysste meg.. dåh fekk eg den domme ideen å kyssa han tebake for eg tørte kje noe aent.. heila kjøreturen hjem te typen tenkte eg på det, eg fekk eijn vond å kvalmanes følelse.. men eg fekk det kje ut av håve.. eg va livredde for at viss kje eg avludde han så kåm han te å seij det, så har det bare balla seg på.. så va eg så jævla domme å såv åss han å dåh holdt han meg fast å hadde sex me meg, han ga meg eijn alvorlige kjønnsykdom... typen min blei jo smitta å han spørte meg kvar dag åm eg hadde jort noe.. eg løyg å va så domme å nekta, men samvittigheten min trødde meg ner mar å mar ner... te slutt så fortalte eg jo han ka så hadde sjedd å koss det va.. han blei sur å kallte meg jævla hora osv.. men eg har mot nåkk te å fiksa åpp i den jævligaste feilen det går ann te å jør.. eg har sakt te han at han får jør ka han vil for at han ska føla seg bedre, han får ligga me så mången han vil..  hadde besøk av ei vennina i helgå å hu såv sjå åss.. dagen ette hu hadde reist hjem sa han noe av det vonaste eg har hørt... han sa: du sko bara visst ka eg kjente når eg lågg vesiden av hu å holdt rondt na å kløyp na i bryste.. eg va så forelska å kåte på na, eg har bestemt at hu SKA eg ligga me... eg kjennte verden raste.. kvar bidige dag går sjølmordstankane mine, eg tenke på koss eg ska ta live mitt å at han å foreldrene mine får bli enige åm koss di ska dela forsikringspengene mine.. for så myje elske eg han.. eg vil jør alt for han... å akkuratt virke sjølmord såm einaste utvei

Anonymkode: cd177...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...