Gå til innhold

Å leve av trygd i 1976


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det ser ut til å gjelde til alle tider ja. Var selv i studentgruppa med studielån akkurat det året på leting etter en utdanning som ville gi jobb. Mislyktes i stor grad dessverre. Helt klart mest egen skyld og et umulig boligmarked og psykisk lidelse.

Vanskelig når man er ung og uten nettverk og dårlige personlige ressurser å finne ut av et veldig komplisert arbeidsmarked.Men den gang tok de inn kontorlærlinger fra gata i staten.Husker jeg var å tittet på en liten leilighet med egen inngang som var økonomisk umulig for meg men folka som ville leie ut var utrolig hyggelige så det ble allikevel et godt minne. Husker litt av den tida men mye er gått i glemmeboka eller skrevet på snøen som helst falt i fjor. Ja ikke noe lovstridig bare mye ørkesløs prøving og feiling.

Jeg vet ikke. Alle mennesker har bare sine vonde ting i livet tror jeg Sin sorg og sin smerte.

Det er så mange skjebner ja. Ikke sant.Og mange problemstillinger og mye å  ta tak i for den som vil også i dag.

Anonymkode: 22e25...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...