Gå til innhold

Er ikke det normalt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg spurte han i dag om han har ferie nå, men han svarte ikke på det. Men siden han ikke kommer før i juli en gang går jeg ut ifra det :) 

Sykepleieren sa jeg måtte ta det med psykiater og det skal jeg gjøre, men da må jeg vente noen dager med neste injeksjon. Og ja...det er meg som styrer dette selv og det har det alltid vært. Jeg må gjøre hva som er best for meg, jeg har ikke tro på noen kjemisk ubalanse i hjernen. Men at man får det av medisiner...ja det tror jeg på. 

Rart du bruker så mye vival da!

Anonymkode: 4fefd...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rart du bruker så mye vival da!

Anonymkode: 4fefd...7b4

Er det rart? 

Ser ikke på det som rart i det hele tatt, noe må jeg jo ta når jeg har seponeringssymptomer. Men prøver jo å ta minst mulig, vival er sletts ikke bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

 

Jo sykere du blir, dess mer tøysete kilder bruker du til å finne støtte for dine meninger og sviktende realitetsoppfatning. Ser du det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Jo sykere du blir, dess mer tøysete kilder bruker du til å finne støtte for dine meninger og sviktende realitetsoppfatning. Ser du det selv?

Nei det er tull! Jeg blir mer og mer meg selv og begynner å tenke selv, og vil gjerne lære om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...