Gå til innhold

Hva er dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Skrev meldinger med min mor i går kveld og plutselig skjedde det noe med telefonen"Hva er det som skjer" sa jeg. Da stod det på telefonen "Hva er det som skjer"? Så forsvant det. Er dette noe som kan skje med telefoner? Er det en funksjon telefoner har?

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skrev meldinger med min mor i går kveld og plutselig skjedde det noe med telefonen"Hva er det som skjer" sa jeg. Da stod det på telefonen "Hva er det som skjer"? Så forsvant det. Er dette noe som kan skje med telefoner? Er det en funksjon telefoner har?

Ja, om du har iphone er det det. Aner ikke hva andre merker kan tilby. Personlig tenker jeg mer i retning av at det er et sykdomstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja, om du har iphone er det det. Aner ikke hva andre merker kan tilby. Personlig tenker jeg mer i retning av at det er et sykdomstegn.

Har ikke det. Men denne telefonen gjør mye rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har ikke det. Men denne telefonen gjør mye rart. 

Ja, tekniske greier, telefoner lever i blant sitt eget liv :-)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Ja, tekniske greier, telefoner lever i blant sitt eget liv :-)  

Ja det er sikkert med hjelp av energier ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er sikkert med hjelp av energier ☺

Kan du love meg at du også gjør noen aktiviteter, eller på andre måter forer hodet og sjelen din med noe hverdagslig? Jeg forstår at nå handler alt om å søke innover og håndtere evner, og selv om vi er dypt uenig i dette så får det være - men du må gjøre noen handlinger/aktiviteter/ et eller annet som binder deg til denne verden også, det er tross alt her og nå vi lever. Klarer du det? Som å vanne blomster, se nyheter, lese avisen, lage kaffe, samme hva bare noe som tilhører denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Skrev meldinger med min mor i går kveld og plutselig skjedde det noe med telefonen"Hva er det som skjer" sa jeg. Da stod det på telefonen "Hva er det som skjer"? Så forsvant det. Er dette noe som kan skje med telefoner? Er det en funksjon telefoner har?

Du fikk trolig ontakt med Siri hehe. Det er en funksjon på Apple-produkter som er behjelpelig med å svare deg på ting du måtte lure på, finne ting du leter etter, sende Mail, ringe opp for deg osvosv

Anonymkode: 84515...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, XbellaX skrev:

Kan du love meg at du også gjør noen aktiviteter, eller på andre måter forer hodet og sjelen din med noe hverdagslig? Jeg forstår at nå handler alt om å søke innover og håndtere evner, og selv om vi er dypt uenig i dette så får det være - men du må gjøre noen handlinger/aktiviteter/ et eller annet som binder deg til denne verden også, det er tross alt her og nå vi lever. Klarer du det? Som å vanne blomster, se nyheter, lese avisen, lage kaffe, samme hva bare noe som tilhører denne verden.

Ja jeg har laget meg kaffe nå og tatt en røyk, jeg vil gjøre litt jordiske ting også. Vi er jo tross alt tredimensjonale :) Men vet vi er mye mer enn det, men det er sant at det er viktig å ha bakkekontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk trolig ontakt med Siri hehe. Det er en funksjon på Apple-produkter som er behjelpelig med å svare deg på ting du måtte lure på, finne ting du leter etter, sende Mail, ringe opp for deg osvosv

Anonymkode: 84515...a41

Å så artig, visste ikke at jeg hadde den funksjonen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du iphone? Da kom du kanskje borti den lille mikrofonen som er nederst på tastaturet. Den tillater deg å lese inn tekstmeldinger (eller annet som du skal skrive på telefonen). Artig funksjon, men anbefaler veldig å lese nøye igjennom før du sender - den tolker jo det du sier og det kan fort bli galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
17 minutter siden, morsan skrev:

Har du iphone? Da kom du kanskje borti den lille mikrofonen som er nederst på tastaturet. Den tillater deg å lese inn tekstmeldinger (eller annet som du skal skrive på telefonen). Artig funksjon, men anbefaler veldig å lese nøye igjennom før du sender - den tolker jo det du sier og det kan fort bli galt.

Har ikke iphone, har en samsung. Lurer på hvordan det skjedde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ikke iphone, har en samsung. Lurer på hvordan det skjedde. 

Kanskje den har en lignende funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, morsan skrev:

Kanskje den har en lignende funksjon.

Ja mulig det, har aldri visst det og finner ikke ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 13.6.2017 den 22.48, stjernestøv skrev:

Skrev meldinger med min mor i går kveld og plutselig skjedde det noe med telefonen"Hva er det som skjer" sa jeg. Da stod det på telefonen "Hva er det som skjer"? Så forsvant det. Er dette noe som kan skje med telefoner? Er det en funksjon telefoner har?

det er tekst til tale funksjonen som må ha blitt aktivert sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 14.6.2017 den 14.26, stjernestøv skrev:

Har ikke iphone, har en samsung. Lurer på hvordan det skjedde. 

sikkert "tekst til tale" funksjonen som aktivertes, for android har ofte en "mikrofon" tast på tastaturet og er man borti den, så kan man snakke og da skriver mobilen det du sier. jeg har hatt det gøy med den funksjonen.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

sikkert "tekst til tale funksjonen som aktivertes, for android har ofte en "mikrofon" tast på tastaturet og er man borti den, så kan man snakke og da skriver mobilen det du sier. jeg har hatt det gøy med den funksjonen.

Ok, da er det ihvertfall ikke noe overnaturlig. Men har ikke funnet ut hvordan man gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...