Gå til innhold

Hva er frihet for deg?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Frihet for meg er å være frisk nok fysisk og psykisk til å kunne gjøre valg for meg selv. Frihet er også å ha lite bekymringer økonomisk, ha tak over hodet, mat på bordet. Frihet for meg er å leve i et samfunn hvor man gis muligheter til utdanning, man har freedom of speach, man kan kle seg som man vil, tro på det man ønsker og msn blir ivaretatt om man skulle være psyk eller syk. Man kan si nei, man kan si ja. 

Anonymkode: 41a4f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Maggie55 skrev:

Frihet for meg er at klør man så er det bare å klø igjen

Er dette noe slags kode?

Anonymkode: 7d792...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frihet er en tilstand hvor ingen tvinger en til å gjøre noe som helst, samtidig mens man ikke gjør noe som helst.

Haha, jeg er litt smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det er ingen kode. Er vel heller et forsøk på " et bilde" av ubekymret velvære. Men er enig med deg om at man kan ikke akseptere alt.

Men det er et begrep eller fenomen som er veldig vanskelig å sette ord på synes jeg. Nærmeste er kanskje 17 mai. (Kanskje hvis man hadde vært billedkunstner.)

Anonymkode: 0ee03...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er uføretrygdet og har mange timer om dagen som jeg kan fylle med det jeg vil. Merkelig nok føler jeg meg fanget. 

Anonymkode: a8e7a...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

For å bli helt fri må jeg vel miste jobben,  bli skilt, bli framdømt samværsrett med barna og kanskje også miste foreldrene mine.

Jeg tar til takke med en kveld alene i ny og ne uten andre planer en de jeg lager selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Frihet er å kunne gjøre det jeg egentlig burde  og ønsker uten å bli stoppet av angst , depresjon og smerter i kroppen. 

Anonymkode: a8e7a...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...