Gå til innhold

Gleder du deg til neste uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Julaften? Da får man masse skrot, og man må være sosial. Denne gangen kommer det klingende mynt.

Anonymkode: 2d27a...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til neste uke fordi jeg har time til massasje, fordi jeg skal treffe en venninne etter jobb en dag, og fordi jeg er bedt på sankthansfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gledet meg nok mest til feriepengene, og de kom på fredag.  Men i slutten av neste uke kan man vel begynne å se etter skattepengene?  I år fikk vi igjen litt begge to, i stedet for den vanlige litt pluss og litt minus gir omtrent null. 

Generelt er dette en litt hektisk, men hyggelig, tid på året for mitt vedkommende.  Jeg skal ikke på avslutninger for barns aktiviteter lenger, så jeg slipper å dra med meg grillmat etc. i øst og vest og håpe på at det ikke blir regn ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julaften? Da får man masse skrot, og man må være sosial.

Så ille er det vel ikke.

Anonymkode: 5df87...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir nesten julaften midt på sommeren dette her.

Anonymkode: 5df87...6ad

Jeg gleder meg til neste uke er ferdig for da er det FERIE og jeg skal til varmere strøk. 

Jeg er så sliten av jobben at jeg i dag var redd for å klikke. 

Og i tilfelle du skulle lure , så nei jeg ville ikke vært jobben foruten og nei jeg ville ikke levd på trygd i steden. 

Ja, det er et fullverdig liv med ups and downs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Gruer meg til neste fredag for da skal jeg ta ny injeksjon, men tror ikke det blir før mandagen når psykiateren er tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Nicklusheletida said:

Jeg gleder meg til neste uke er ferdig for da er det FERIE og jeg skal til varmere strøk. 

Jeg er så sliten av jobben at jeg i dag var redd for å klikke. 

Og i tilfelle du skulle lure , så nei jeg ville ikke vært jobben foruten og nei jeg ville ikke levd på trygd i steden. 

Ja, det er et fullverdig liv med ups and downs :)

Det at du tror du er sliten er nok bare innbilning. For hvis man tenker man er sliten så tenker man samtidig at man er bra og fortjener etc.

I realiteten gleder du deg nok bare til fullverdig utenlandsferie med familie og venner.

Anonymkode: 2d27a...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at du tror du er sliten er nok bare innbilning. For hvis man tenker man er sliten så tenker man samtidig at man er bra og fortjener etc.

Anonymkode: 2d27a...d87

Gjelder dette alle som føler seg slitne, uansett årsak, eller bare de som er slitne etter å ha jobbet mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det at du tror du er sliten er nok bare innbilning. For hvis man tenker man er sliten så tenker man samtidig at man er bra og fortjener etc.

I realiteten gleder du deg nok bare til fullverdig utenlandsferie med familie og venner.

Anonymkode: 2d27a...d87

Ja og så ? 

Jeg tenker at jeg er bra og fortjener det . Ja, faktisk gjør jeg det :)

Når jeg topper statistikkene over eff ektivitet på jobb og de andre blir sykemeldte i tur og orden i en evig runddans og selv har stiv nakke og det danser farger forran øynene, så må det være lov og klappe seg selv på skuldra litt. 

Men jeg er ikke glad for det. Jeg er forbannet og sliten. I hvert fall i dag og jeg synes du snart skal slutte med det navlebeskuede trygdemaset ditt. 

Det får da være grenser hvor selvopptatt det er mulig å bli .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja og så ? 

Jeg tenker at jeg er bra og fortjener det . Ja, faktisk gjør jeg det :)

Når jeg topper statistikkene over eff ektivitet på jobb og de andre blir sykemeldte i tur og orden i en evig runddans og selv har stiv nakke og det danser farger forran øynene, så må det være lov og klappe seg selv på skuldra litt. 

Men jeg er ikke glad for det. Jeg er forbannet og sliten. I hvert fall i dag og jeg synes du snart skal slutte med det navlebeskuede trygdemaset ditt. 

Det får da være grenser hvor selvopptatt det er mulig å bli .

Beklager PMS :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, laban said:

Gjelder dette alle som føler seg slitne, uansett årsak, eller bare de som er slitne etter å ha jobbet mye?

Det gjelder de med fullverdig liv.

27 minutes ago, Nicklusheletida said:

Ja og så ? 

Jeg tenker at jeg er bra og fortjener det . Ja, faktisk gjør jeg det :)

Når jeg topper statistikkene over eff ektivitet på jobb og de andre blir sykemeldte i tur og orden i en evig runddans og selv har stiv nakke og det danser farger forran øynene, så må det være lov og klappe seg selv på skuldra litt. 

Men jeg er ikke glad for det. Jeg er forbannet og sliten. I hvert fall i dag og jeg synes du snart skal slutte med det navlebeskuede trygdemaset ditt. 

Det får da være grenser hvor selvopptatt det er mulig å bli .

Dette handler da ikke om meg, men om deg.

Anonymkode: 2d27a...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder de med fullverdig liv.

Anonymkode: 2d27a...d87

Så det er greit å føle seg sliten hvis man har en relativt passiv tilværelse, men ikke hvis det skyldes jobb og andre forpliktelser?

Bare vent til jeg blir pensjonist et stykke utpå 2020-tallet, da skal jeg være sliten på ordentlig, ikke bare innbille meg det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder de med fullverdig liv.

Dette handler da ikke om meg, men om deg.

Anonymkode: 2d27a...d87

Det du egentlig sier i innlegget ditt er at jeg ikke har lov til å føle meg fornøyd med egen innsats. Det er ikke lov å være sliten og det er ikke lov til å glede seg til ferie. 

Du bruker nesten all din fritid på å gnåle over hvor respektløs de arbeidsføre behandler deg. Alle ser liksom ned på deg og behandler deg dårlig. 

I virkeligheten er det motsatt. Det er du som ser ned på alle som er friskere og orker mer enn deg. Når andre her på forumet også er på trygd, men orker bittelitt mer enn deg, da er du den første til å rakke ned på de. 

Det er du som tenker stygge tanker om andre absolutt hele tiden og du behandler andre veldig respektløst.

Jeg har aldri opplevd noen som er så selvsentrert og så respekløs mot andre som det du er. 

Ja, det er jo faktisk lett å tenke at du har for mye fritid. Det er dumt du ikke får mer hjelp til å finne en passende jobb, da jeg tror de aller fleste har godt av å ha en jobb i større eller mindre grad. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, laban skrev:

Så det er greit å føle seg sliten hvis man har en relativt passiv tilværelse, men ikke hvis det skyldes jobb og andre forpliktelser?

Bare vent til jeg blir pensjonist et stykke utpå 2020-tallet, da skal jeg være sliten på ordentlig, ikke bare innbille meg det :D

Ha ha, nå måtte jeg le her jeg sitter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gleder meg ja. 28 000,- kronasjer. Det er mye, når jeg pleier å få 17´

 

Anonymkode: d99a4...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, Nicklusheletida said:

Det du egentlig sier i innlegget ditt er at jeg ikke har lov til å føle meg fornøyd med egen innsats. Det er ikke lov å være sliten og det er ikke lov til å glede seg til ferie. 

Du bruker nesten all din fritid på å gnåle over hvor respektløs de arbeidsføre behandler deg. Alle ser liksom ned på deg og behandler deg dårlig. 

I virkeligheten er det motsatt. Det er du som ser ned på alle som er friskere og orker mer enn deg. Når andre her på forumet også er på trygd, men orker bittelitt mer enn deg, da er du den første til å rakke ned på de. 

Det er du som tenker stygge tanker om andre absolutt hele tiden og du behandler andre veldig respektløst.

Jeg har aldri opplevd noen som er så selvsentrert og så respekløs mot andre som det du er. 

Ja, det er jo faktisk lett å tenke at du har for mye fritid. Det er dumt du ikke får mer hjelp til å finne en passende jobb, da jeg tror de aller fleste har godt av å ha en jobb i større eller mindre grad.

Nei, det stemmer ikke. Det foregår hetsing. Når jeg f.eks. er på legekontoret, og de snakker om "freeloader". De kan for faen se at jeg bruker medisiner og har diagnoser. Da mener de jeg svindler, og ikke bare snylter.

Anonymkode: 2d27a...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutes ago, laban said:

Så det er greit å føle seg sliten hvis man har en relativt passiv tilværelse, men ikke hvis det skyldes jobb og andre forpliktelser?

Bare vent til jeg blir pensjonist et stykke utpå 2020-tallet, da skal jeg være sliten på ordentlig, ikke bare innbille meg det :D

Skal bli godt med en velfortjent hvil etter denne slave-tilværelsen du så vidt overlever.

Anonymkode: 2d27a...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det stemmer ikke. Det foregår hetsing. Når jeg f.eks. er på legekontoret, og de snakker om "freeloader". De kan for faen se at jeg bruker medisiner og har diagnoser. Da mener de jeg svindler, og ikke bare snylter.

Anonymkode: 2d27a...d87

Jeg er 99,9 % sikker på at de på legekontoret ikke har sagt dette og at du har hørt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal bli godt med en velfortjent hvil etter denne slave-tilværelsen du så vidt overlever.

Anonymkode: 2d27a...d87

Døh - jeg er frisk og arbeidsfør, ingen slavetilværelse her i gården. Har du sett meg skrive klageinnlegg her? Men det er normalt å kjenne seg sliten iblant, ting topper seg for alle innimellom - og det ligger ikke noe skryt bak det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...