Gå til innhold

Når man trapper ned/slutter.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Da får man jo ulike symptomer pga det, er det noe som hjelper mot det? Hvor lang tid tar det før kjemien i hjernen er som før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da får man jo ulike symptomer pga det, er det noe som hjelper mot det? Hvor lang tid tar det før kjemien i hjernen er som før? 

Spør behandleren din om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei det går nok bra. Forstår bare ikke hvorfor jeg må snakke med lege om reduksjon når valget er tatt, det er bare tåpelig. Det kan jo utsette injeksjonen osv, akkurat som om det er bedre. Og sykepleieren skrev i journalen at det var mitt valg, det må vel gå an å sprute ut 50 mg fra sprøyten? Reagerer bare så sterkt på dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei det går nok bra. Forstår bare ikke hvorfor jeg må snakke med lege om reduksjon når valget er tatt, det er bare tåpelig. Det kan jo utsette injeksjonen osv, akkurat som om det er bedre. Og sykepleieren skrev i journalen at det var mitt valg, det må vel gå an å sprute ut 50 mg fra sprøyten? Reagerer bare så sterkt på dette! 

Jeg synes egentlig ikke det er så tåpelig, tungvindt muligens men ikke tåpelig. Det er din lege som skal ha siste ordet i dette og da tar du de samtalene med vedkommende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg synes egentlig ikke det er så tåpelig, tungvindt muligens men ikke tåpelig. Det er din lege som skal ha siste ordet i dette og da tar du de samtalene med vedkommende. 

Ja det er tungvindt, var ikke sikkert de hadde 50 mg på apoteket og da måtte jeg vente enda lenger. Og det er ikke legen som styrer dette, det er sykepleieren. Legen har ikke det siste ordet, det er meg det. Derfor forstår jeg ikke hvorfor det er sånn,jeg vet jo at legen bare sier "Ok". Kunne ha gjort det litt lettere for meg da syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Og hvorfor kunne ikke en annen lege skrevet ut 50 mg denne uken? Det blir jo 50 mg uansett. Nei det var det min psykiater som måtte gjøre, hæ???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og hvorfor kunne ikke en annen lege skrevet ut 50 mg denne uken? Det blir jo 50 mg uansett. Nei det var det min psykiater som måtte gjøre, hæ???? 

Det er din faste lege som må gjøre slikt.

Anonymkode: 048f9...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er din faste lege som må gjøre slikt.

Anonymkode: 048f9...653

Det er det dummeste jeg har hørt, snakk om å gjøre det vanskelig. Hvorfor? Det blir jo 50 mg uansett, og hvis en an lege skriver det ut kan jeg ta det neste fredag. Dette blir litt for dumt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er det dummeste jeg har hørt, snakk om å gjøre det vanskelig. Hvorfor? Det blir jo 50 mg uansett, og hvis en an lege skriver det ut kan jeg ta det neste fredag. Dette blir litt for dumt for meg. 

Sånn er systemet.

Anonymkode: 048f9...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn er systemet.

Anonymkode: 048f9...653

For et system! Det blir litt for dumt for meg, når det blir 50 mg uansett skjønner jeg det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

For et system! Det blir litt for dumt for meg, når det blir 50 mg uansett skjønner jeg det ikke. 

Endriner i dosene må gjøres av behandlene lege. Man kan ikke bare gå og bestille hva man vil ha som det var en pølsekiosk.

Anonymkode: 048f9...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endriner i dosene må gjøres av behandlene lege. Man kan ikke bare gå og bestille hva man vil ha som det var en pølsekiosk.

Anonymkode: 048f9...653

Men hvorfor? Når det blir 50 mg likevel? Jeg forstår det ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hvorfor? Når det blir 50 mg likevel? Jeg forstår det ikke! 

Kan du ikke bare innse at selv om du ikke forstår det så er det sånn og ikke sitte der og furte som en annen barnehageunge! Sånn er systemet og du får ikke gjort noe med det.

Når det gjelder sprøytene så er det vel innlysende at de ikke bare kan sprute ut 50 ml fra en 100 mls sprøyte? Det blir på ingen måte nøyaktig og hva skal de gjøre med resten? Den kan jo ikke brukes på noen andre og må dermed kastes. Helt unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
27 minutter siden, Lillemus skrev:

Kan du ikke bare innse at selv om du ikke forstår det så er det sånn og ikke sitte der og furte som en annen barnehageunge! Sånn er systemet og du får ikke gjort noe med det.

Når det gjelder sprøytene så er det vel innlysende at de ikke bare kan sprute ut 50 ml fra en 100 mls sprøyte? Det blir på ingen måte nøyaktig og hva skal de gjøre med resten? Den kan jo ikke brukes på noen andre og må dermed kastes. Helt unødvendig. 

Hehe har du inntrykk av at jeg furter? :) Lar ikke dem ødelegge dagen min nei :) Bare ser at det er et idiotisk system, men meg om det da om du foretrekker det. 

Sykepleieren fra dagsenteret sa de kunne gjøre det med 150 mg, sprute ut 50 mg så de fikk brukt det. Så det var nok ikke min ide :) Love, laugh and live :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...