Gå til innhold

Vanskelig å få sove på denne tiden av året?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke lett når det ikke blir mørkt, og fuglene begynner å skrike og bråke ved 2-3 tiden.

Anonymkode: de3e2...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er spesielt vanskelig da. Frister å bare sprette en kokka og være oppe til jeg stuper. Så slipper jeg å ligge der i timesvis og vri meg.

#Pensjonisttilværelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lett når det ikke blir mørkt, og fuglene begynner å skrike og bråke ved 2-3 tiden.

Anonymkode: de3e2...7c2

Jeg sover faktisk bedre på sommeren, til tross lyse netter og mer lyder, som jeg vanligvis er ganske vár for. Tror det har med det faktum at kroppen får nok dagslys i løpet av dagen å gjøre, kanskje jeg beveger meg mer også.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Jeg sover helt elendig på denne tiden av året. Lyst, fugler, generelt mer bråk (gressklippere, høytrykksspylere, oppussing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Andreaswell skrev:

Jeg sover helt elendig på denne tiden av året. Lyst, fugler, generelt mer bråk (gressklippere, høytrykksspylere, oppussing)

Da lurer jeg litt på når på døgnet du sover ;)

Anonymkode: c68ab...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sånn rimelig mørke gardiner så går det stort sett veldig greit. :) Fuglene holder et svare leven døgnet rundt, men det er bare koselig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg litt på når på døgnet du sover ;)

Anonymkode: c68ab...92c

Natt såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Varmen Jeg tåler varmen så dårlig Moren min er også så urolig og vil gjerne prate midt på natta. Men ingen moskito så langt.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...