Gå til innhold
Celinast

Kvalm med spiral?

Anbefalte innlegg

Celinast

Hei. Jeg har hatt spiralen min i litt over en måned , og det er Kyleena. Men i det siste har jeg følt meg ganske kvalm! Jeg er ikke gravid har tatt flere tester og alle er negative , venta over 3 uker siden sist samleie. Og hadde mensen nå nylig.

kan det være pga spiralen ? Eller kan det være andre grunner ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kvalme er beskrevet som en bivirkning av hormonspiralen som forekommer hos 1 til 10% av brukerne. Det er mulig at det går over etter hvert. Det frigis mer hormon i starten enn siden, så det er håp om bedring.

Vennlig hilsen Mette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×