Dinogutt1

Lykkepiller bivirkning

2 innlegg i emnet

Etter at jeg hadde gått på cipralex en stund opplevde jeg prikking og kramper.

Jeg har fortstått at det har å gjøre med opphopning av serotonin på en eller annen måte? Legen mener jeg kan prøve en annen type ssri, at jeg ikke nødvendigvis får samme type bivirkning. Men grunnfunksjonen er da lik? 

Er det noen som har prøvd å bytte merke og blitt kvitt bivirkninger de opplevde med ett annet merke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Dinogutt1 skrev:

Etter at jeg hadde gått på cipralex en stund opplevde jeg prikking og kramper.

Jeg har fortstått at det har å gjøre med opphopning av serotonin på en eller annen måte? Legen mener jeg kan prøve en annen type ssri, at jeg ikke nødvendigvis får samme type bivirkning. Men grunnfunksjonen er da lik? 

Er det noen som har prøvd å bytte merke og blitt kvitt bivirkninger de opplevde med ett annet merke?

jeg går på fluoxetin. jeg får ikke kramper, hviss det er "epileptiske kramper" du får av cipralex, men jeg får rykkninger i muskler pga leamus. fluoxetin er bra, for zoloft er dritt. jeg har gått på cipralex før, men fluoxetin er best og gir ivertfall meg minst bivirkninger. besvimte du under de krampene og ristet? kan folk som tar ssri få kramper om de går lenge på ssri pillene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden