Gå til innhold

Hva stod på ditt russekort ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var russepoliti og fikk russelue, men kom ikke så langt som eksamen. Ble skikkelig syk og var lenge innlagt. Etter det ble det ikke noe mer skolegang, dessverre. I forhold til de da 10 neste årene så har jeg nå et fullverdig liv synes jeg. Det å ha et fullverdig liv er for meg hvor den enkelte definerer om hvor de er. Jeg definerer meg med å sammenligne hvordan jeg har det nå og hvordan jeg hadde det i mine første 27 år. Fra helvetes forgård til et ganske så brukbart liv (med fortsatte opp og nedturer da) 

Synes det ikke hører noe sted hjemme at andre skal definere om jeg eller andre har et fullverdig liv eller ikke, en burde kanskje ha nok med å definere sitt eget liv. For meg er et fullverdig liv det samme som et leve verdi liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg husker det godt, men vil ikke skrive det her i tilfelle andre medruss også husker det. 

Jeg hadde skikkelig russefeiring. Vi hadde til og med buss, noe som var litt spesielt på bygda. Ingen hadde busslappen.  Noen trafikkskilt ble bøyd før vi lærte å ta store nok svinger, og vi rygget inn en bil, som heldigvis var et vrak fra før. Ellers gikk det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også godt hva som sto på russekortet mitt, men om man ikke har hele konteksten så blir det i beste fall stappteit og som Gargamel sier - det er noen som vet det så jeg dropper å skrive det (jeg garanterer at ingen andre har hatt det...).

Russefeiringen var trivelig den, ikke noe fyll eller styr, men deltok på noen arrangementer + russetoget. Dårlig med utagerende festing med andre ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg husker ikke en.gang om jeg hadde russekort. Husker hva som sto på russelua. Den tok jeg vare på i mange år, men kastet den da jeg flyttet fra x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...