Gå til innhold

Alt dette pratet om fullverdig liv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Personlig blir jeg ikke så provosert av at noen kommer med disse " fullverdig liv" kommentarene. Men jeg respektere at mange opplever det så frustrerende. Blir egentlig mer nysgjerrig på hvorfor det skaper så mye reaksjoner og hva som får noen til å skrive disse kommentarene. 

Anonymkode: 3ad2b...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Beklager så mye .Tror vi er mange som bare føler oss utslitt av alle kriser i dag Vanskeligere og vanskeligere å ha sommer i sitt hjerte bare.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Maggie55 skrev:

Beklager så mye .Tror vi er mange som bare føler oss utslitt av alle kriser i dag Vanskeligere og vanskeligere å ha sommer i sitt hjerte bare.😊

Ja det er noe med den sangen :" sol ute , sol inne, sol i hjertet , sol i sinnet.":). Vet selv hvor stor kontrasten kan bli til det man føler på innsiden når sola skinner ute . Du trenger ikke beklage. 

Anonymkode: 3ad2b...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Merkelig nok I våre dager med media på alle kanter og muligheter på så mange måterJeg tror fremdeles det er grupper og mennesker som føler at deres liv blir ikke sett og hørt og at de ikke slipper til med sine ting. Jeg tror det skaper mye frustrasjon hos noen og at de ikke føler seg som " hele" mennesker som det kan se ut som alle andre får. Kanskje det bare er for vanskelig å starte et nytt politisk parti. Den store fordelen her i landet har jeg alltid sett med den store partifloraen i politikken.Kontra der de har kun to politiske blokker som noen tok til ordet for flere år siden at vi burde tilstrebe også her.

Spørs om alle slipper nok til med sine ting også i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ingen er uberørt av alt som skjer i dag mener jeg selv om ens liv ikke var A 4. Hva som skjer angår oss alle. Veldig menneskelig kanskje også å prøve å finne sin egen " flokk" Og kanskje sammenlikne seg med andre mer enn sunt er.??

Føler ofte selv at mitt liv er ikke like " helt og fullt"  men altfor " stykkevis og delt" som andre jeg ser og hører og opplever i mediene. Kanskje det nettopp er derfor man var en tid innom psykiatrien. Psykiatrien som vel handler mye om å reparere det umulige? 

Husker når jeg var barn så byttet vi små bilder av filmstjerner som fulgte med tyggegummipakkene. Alle samlet på sine favoritter og byttet til seg blant de andre barna. Et bilde var kanskje av samme verdi som 6 eller 7 andre filmstjernebilder ute " på gata" Husker min favoritt var Illike Sommer. Bare en nydelig dame som var i så mange filmer dengang på kino.. De gode somre .Hvor sosialisering og læring skjedde.Men vi som har vært innom psykiatrien vet at det kan ryke for alle om de har aldri så fullverdige liv og de ingenting mangler😊

Hadde lyst til å ta fram det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...