Gå til innhold

11.11


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare tullball.

Anonymkode: 31b72...eae

Jeg ser ofte 11.11 på klokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ser ofte 11.11 på klokken. 

Fordi du legger merke til det når klokken har et spesielt klokkeslett. Du tenker ikke på de hundre andre gangene du ser på klokken.

 

Mer " mystisk": Om jeg sover lenge i helgene hender det svært ofte jeg våkner kl. 9.25. Jeg vet ofte klokken er det før jeg har sett på den. Jeg tror imidlertid ikke det har noe med ånder eller energier å gjøre, snarere med en slags indre biologisk klokke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Xtra skrev:

Fordi du legger merke til det når klokken har et spesielt klokkeslett. Du tenker ikke på de hundre andre gangene du ser på klokken.

 

Mer " mystisk": Om jeg sover lenge i helgene hender det svært ofte jeg våkner kl. 9.25. Jeg vet ofte klokken er det før jeg har sett på den. Jeg tror imidlertid ikke det har noe med ånder eller energier å gjøre, snarere med en slags indre biologisk klokke .

Oki doki :) 

Jeg tror det har noe med hjerlperene/guiden min å gjøre, føler at de hjelper meg nå og det gjør pleiadene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minute ago, Xtra said:

Fordi du legger merke til det når klokken har et spesielt klokkeslett. Du tenker ikke på de hundre andre gangene du ser på klokken.

 

Mer " mystisk": Om jeg sover lenge i helgene hender det svært ofte jeg våkner kl. 9.25. Jeg vet ofte klokken er det før jeg har sett på den. Jeg tror imidlertid ikke det har noe med ånder eller energier å gjøre, snarere med en slags indre biologisk klokke .

1111 forekommer faktisk oftere enn f.eks. 2345, men det har en vitenskapelig forklaring kalt Benfords lov. Det er ikke noe magisk eller mystisk med det.

Anonymkode: 680b8...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ser ofte 11.11 på klokken. 

Hvis du har en klokke som går til 12 og ikke til 23:59 så kan du faktisk se 11:11 to ganger i døgnet. Slik som alle oss andre. Null mystisk med det, men jeg synes også det er litt gøy med klokkeslett som 11:11, 2:22, 3:33, 12.34 osv. :) Men det finnes ikke noe overnaturlig eller mystisk med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvis du har en klokke som går til 12 og ikke til 23:59 så kan du faktisk se 11:11 to ganger i døgnet. Slik som alle oss andre. Null mystisk med det, men jeg synes også det er litt gøy med klokkeslett som 11:11, 2:22, 3:33, 12.34 osv. :) Men det finnes ikke noe overnaturlig eller mystisk med det.

Jeg tror det er en økning i jordens bevissthet pågang, det er jo veldig gledelig :) Jeg liker at folk tenker mer med hjertet, hører mer på samvittigheten. Det vil skape en bedre jord <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Oki doki :) 

Jeg tror det har noe med hjerlperene/guiden min å gjøre, føler at de hjelper meg nå og det gjør pleiadene også. 

Av alt de kan hjelpe deg med (feks å få det fint i livet) så hjelper de deg å kikke på klokka kl 11:11??

Hm. Med slike hjelpere greier man seg flott uten også må jeg si :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, Kayia skrev:

Av alt de kan hjelpe deg med (feks å få det fint i livet) så hjelper de deg å kikke på klokka kl 11:11??

Hm. Med slike hjelpere greier man seg flott uten også må jeg si :D 

11.11 er et tegn på at mitt bevissthetsnivå øker og at jeg er på rett vei, og at de er med meg. Har også kjent noen ukjente lukter i det siste, det er nok dem :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutes ago, stjernestøv said:

11.11 er et tegn på at mitt bevissthetsnivå øker og at jeg er på rett vei, og at de er med meg. Har også kjent noen ukjente lukter i det siste, det er nok dem :)

Nei, det er hallusinasjoner. Hallusinasjoner kan gå på alle sansene, også luktesansen.

Anonymkode: 680b8...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er hallusinasjoner. Hallusinasjoner kan gå på alle sansene, også luktesansen.

Anonymkode: 680b8...ed7

Nja...alt etter som hvordan du tolker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nja...alt etter som hvordan du tolker det. 

Nei.

Anonymkode: 31b72...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...