Gå til innhold

"567-regelen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har søkt på eldre poster her, og fagpersonen har flere ganger nevnt "567-regelen". Er det noe jeg bør ha kjennskap om? Har aldri hørt om dette før.

Anonymkode: c220a...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

If Man is 5, if Man is 5, if Man is 5

Then the Devil is 6, then the Devil is 6, then the Devil is 6, then the Devil is 6 And if the Devil is 6

Then God is 7, then God is 7, then God is 7

.

Kan det være noe sånn?

Anonymkode: 5fb12...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

If Man is 5, if Man is 5, if Man is 5

Then the Devil is 6, then the Devil is 6, then the Devil is 6, then the Devil is 6 And if the Devil is 6

Then God is 7, then God is 7, then God is 7

.

Kan det være noe sånn?

Anonymkode: 5fb12...aa1

Nei, det passer ikke helt inn. Det handler om helse / livsstil.

Anonymkode: c220a...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det passer ikke helt inn. Det handler om helse / livsstil.

Anonymkode: c220a...c01

Kan det ha noe å gjøre med fem om dagen?

Anonymkode: 5fb12...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg har ikke sett dette talluttrykket eller fagkombinasjon brukt nå jeg har vært inne her men kan det ha noe å gjøre med diagnosenestemmelsesmanualen ? ??( tror den er amerikansk??)

Men  det er litt som da jeg så dem jakte på ulv på TV  og hvordan vi alle må lære å skjeldne mellom eget og andres ansvar

En evig bevisstgjøringsprosess som noen av oss opplever som smertefull inntil depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
15 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg har ikke sett dette talluttrykket eller fagkombinasjon brukt nå jeg har vært inne her men kan det ha noe å gjøre med diagnosenestemmelsesmanualen ? ??( tror den er amerikansk??)

Men  det er litt som da jeg så dem jakte på ulv på TV  og hvordan vi alle må lære å skjeldne mellom eget og andres ansvar

En evig bevisstgjøringsprosess som noen av oss opplever som smertefull inntil depresjon.

Jeg har sett det, og det står for fem frukt eller grønnsaker om dagen, sex om kvelden, og stå opp sju om morgenen.

Det er i alle fall det NHD skrev en gang i tiden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...