Gå til innhold

Kjedelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke sant dette forumet er blitt kjedelig? Ser på antall visninger av de ulike trådene at interessen og deltakelsen har dabbet veldig av. 

Ikke får en skikkelig svar på ting en lurer på heller. Bare av og til stikker det innom kompetente folk som f.eks. ISW, man, psykia m.fl. 

Ellers er det bare synsing fra andre brukere, og ofte står tråder uten svar overhodet.

Vel, bare noen tanker (om enn negative) i natten. Håper alle sover godt nå. Skal også prøve å sove nå. 

Anonymkode: ae463...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg vet ikke men jeg tror vi lever mere og mere i hver vår verden hver enkelt av oss i dag overalt i verden. Synes du man er for lettlivet på noe måte? Jeg kjenner dessverre ingen av emnene du nevner og deler bare av egen erfaring. Men tror ikke jeg gidder mer for egen del heller.

Har sikkert mye å si at det for tiden ingen fagekspert som er på dette forum offisielt lenger tror jeg.

Man ser iallefall hvor forskjellig vår verden er også i 2017 føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det at dere snakker så mye om hvordan det var på DOL i de "gode gamle dager " gjør det ikke enkelt for de som er relativt ny her. Jeg har mange ganger lagt mye arbeid og tanker bak et svar og likevel fått nedlatende kommentarer tilbake. Det at du som TS drar frem akkurat disse personene viser jo kanskje like mye din personlighet og hvem du er. Noen liker konkrete medisinske svar og ikke noe mer. Andre liker å høre om andre sine erfaringer og hvordan ting føles. Noen vil ha forståelse og lufte tanker. I følge introduksjonen til forumet er det greit. Og det er tross alt et offentlig forum . Noen har fått et slags eierskap til forumet og det er helt forståelig. Når dere snakker om hvordan det var før føler jeg meg litt " snytt". Skulle gjerne ha opplevd dette dere snakker om. 

Det er alle sitt ansvar å bidra . Det å fortelle de som prøver at det de bidrar med ikke er noe særlig kan rett og slett jage vekk de som enda er med på å holde dette forumet gående. Dessuten er det jo litt rart å si at alle andre bare kommer med " synsing". Det har jo også med om man selv er enig i et svar eller om man kjenner og stoler på den som svarer

 

Anonymkode: 75b2f...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg har igrunnen opplevelse at man stempler deltagere ettersom hvor lettlivet eller lettsindig og lite flink til å ta sine forholdsregler personen oppfattes som. Feks jeg røker sigaretter og kommer lett i den kategori. (Røker men det er også det)Føler også at aldri før har kilder vært vanskeligere å sjekke.

I våre dager bør man ikke møte folk uten å virkelig sjekke i forkant er min erfaring for eks Så lett er det å komme oppi noe føler jeg.

Men mange her burde kanskje oppsøkt en lege eller en second opinion for å rydde tvil om mye i sin sykehistorie av veien.

Alle har sitt som psykiateren i mange år sa før også han begynte å fremstå påfallende og underlig synes jeg.

Men hvor " tunge" opplysninger og kilder er hvordan avgjør man det egentlig Ser uttrykket brukt mye om folk som har masse penger i finansaviser og lignende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.6.2017 den 1.58, AnonymBruker skrev:

Ikke sant dette forumet er blitt kjedelig? Ser på antall visninger av de ulike trådene at interessen og deltakelsen har dabbet veldig av. 

Ikke får en skikkelig svar på ting en lurer på heller. Bare av og til stikker det innom kompetente folk som f.eks. ISW, man, psykia m.fl. 

Ellers er det bare synsing fra andre brukere, og ofte står tråder uten svar overhodet.

Vel, bare noen tanker (om enn negative) i natten. Håper alle sover godt nå. Skal også prøve å sove nå. 

Anonymkode: ae463...2c6

Vil vel ikke kalle meg selv så kompetent. Men hvis du lurer på noe spesifikt, så er det bare å sende meg en melding og vise til tråden, så skal jeg komme med noen synspunkter.

Jeg leser ikke alle tråder her, blir for mye jobb for det om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaja. Dere får gå samme å lage regler om hvordan man skal skrive her og en liste over hvem som kan skrive på dette forumet. Ikke så lett når eksperten er borte. De som klager mest kommer gjerne ikke selv med verken tema eller spørsmål.  

Anonymkode: 75b2f...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja. Dere får gå samme å lage regler om hvordan man skal skrive her og en liste over hvem som kan skrive på dette forumet. Ikke så lett når eksperten er borte. De som klager mest kommer gjerne ikke selv med verken tema eller spørsmål.  

Anonymkode: 75b2f...f17

Det har vel ikke vært så mye klaging her da. Kun på at tråder blir preget av "fullverdig liv prat" og at det generelt er for lite aktivitet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Janus30 skrev:

Det burde vært vanskeligere å bruke forumet som personlig blogg/dagbok. 

Bare klaging fra folk som aldri bidrar med noe selv.

Anonymkode: ce947...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare klaging fra folk som aldri bidrar med noe selv.

Anonymkode: ce947...64f

Eh... Jasså sier du det. Ja, da er det nok heeelt riktig når du sier det. -_-

Anonymkode: ae463...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh... Jasså sier du det. Ja, da er det nok heeelt riktig når du sier det. -_-

Anonymkode: ae463...2c6

Det var et svar direkte rettet til Janus30, som jeg aldri har sett har startet en tråd.

Dette til orientering.

Anonymkode: ce947...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var et svar direkte rettet til Janus30, som jeg aldri har sett har startet en tråd.

Dette til orientering.

Anonymkode: ce947...64f

Ok. 

Anonymkode: ae463...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var et svar direkte rettet til Janus30, som jeg aldri har sett har startet en tråd.

Dette til orientering.

Anonymkode: ce947...64f

Har sett flere tråder fra han jeg

Anonymkode: 1a69e...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har sett flere tråder fra han jeg

Anonymkode: 1a69e...320

Ok.

Anonymkode: ce947...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var et svar direkte rettet til Janus30, som jeg aldri har sett har startet en tråd.

Dette til orientering.

Anonymkode: ce947...64f

Jeg har startet tråder, men ikke på daglig basis om tilfeldige strøtanker og perifere innfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...