Gå til innhold

Har du gjort eller opplevd noe som har tilført deg glede i dag?


AnonymBruker

Har du gjort eller opplevd noe som har tilført deg glede i dag?  

17 stemmer

  1. 1. Har du gjort eller opplevd noe som har tilført deg glede i dag?

    • Ja
      14
    • Nei
      3


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Har spist marsipankake.

Anonymkode: e55f3...cb6

Høres ut som et godt og rikt liv.

Anonymkode: b79df...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gjort eller opplevd noe som har tilført deg glede i dag?

Anonymkode: b79df...690

Spiste kylling og potetsalat som samboer har laget, det var godt. Ellers sett på filmer, ble litt deppa etter den siste filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg våknet klokka 7 av meg selv, og kjørte sønnen til byen halv åtte. Så dro jeg hjem og spiste frokost, holdt på litt med kaninene og solte meg i hagen til jentene våknet. Så dro vi til ei strand, der vi storkoste oss i tre timer. Badet i sjøen, solte oss og spiste Is.  Jeg klarte selvsagt å bli solbrent...

Ikveld har det vært litt mye styr her med eldstemann og jeg er egentlig fremdeles temmelig irritert på ham. Men nå har jeg funnet frem et glass rosévin :rolleyes: så jeg prøver å kose meg. I morgen skal jeg ri, og så bade og soler ryggen B)

Oppsummert: en fantastisk herlig og varm sommerdag med det jeg liker best om sommeren; bading, soling og litt kald vin om kvelden - pluss litt familiært krøll, som forsåvidt er temmelig normalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hatt gode samtaler med mine voksne barn i dag. Alle har det bra for tiden. Rart hvordan det gjør livet bedre at ungene har det bra :)

Anonymkode: 89504...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hatt gode samtaler med mine voksne barn i dag. Alle har det bra for tiden. Rart hvordan det gjør livet bedre at ungene har det bra :)

Anonymkode: 89504...c02

Å, så godt ❤❤❤ Gode samtaler med de store "ungene er gull verdt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Er trøtt og sliten etter en lang dag i byen. Sto tidlig opp for å møte datteren i byen for å handle det siste vi trengte før ferietur. Deretter dro hun videre for å spise med venninner på Aker Brygge og jeg møtte ei venninne for å spise på Egon. Deretter ble det et par Irish og litt vin.

Er ikke så ofte i byen lenger og det tar på. Det kokte på Karl Johan i dag og jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel når jeg liker bedre å gå i marka enn å gå i byen. Synes det er litt slitsomt ;-)

Nå har jeg tenkt å legge meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt en fantastisk dag i dag.  Har akkurat kommet hjem fra ferie, huset var sånn passelig bombet og jeg har ryddet, vasket og vaskemaskinen har gått i hele dag.  Ikke har vi hatt noe særlig mat i huset, men har bestilt mat til i morgen.

Og enda er jeg ikke ferdig med å rydde og vaske og gruer meg til å fortsette i morgen.  Jeg er nok mye tregere til disse tingene enn de fleste her inne og jeg blir kjempesliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Har bare reflektert veldig over hvordan vi alle har vårt.

Jeg tror bare det er så mange i våre dager som driver helt ulovlig også i helsesystemet. Jeg har begynt sterkt å mistenke det. De fleste av oss pasienter ønsker ikke noe mer enn hva vi har av rettigheter etter loven allikevel virker det som man ikke klarer seg uten advokat for å oppnå sine helt basis rettigheter etter lov. 

Veldig lite å glede seg over og forstå det den som kan hvorfor det er blitt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Jeg ser innlegget ble skrevet i går, og da hadde jeg en fantastisk dag. Men dagen i dag har ikke vært noe så voldsomt å skrive hjem om. Riktignok var det veldig hyggelig å sykle inn til jobben i dag sammen med mannen, men  vel framme på jobb har jeg hatt ymse plager – hodepine vondt i magen vondt i ryggen… Og da jeg syklet hjem ble jeg overrasket av regn! Det har heller ikke høynet dagen at jeg presterte å knuse skjermen på mobilen min, og  måtte punge ut med en liten formue for å få det fikset. :o Heldigvis lever jeg godt på gårsdagen, vet at i morgen sikkert blir en super dag! :-) 

#GårOgTarMegLittFullkornsbrød 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der tar du fei.

Anonymkode: b79df...690

Folk flest vet ikke hvem som eventuelt er trygda.

Anonymkode: e55f3...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 22.45, Lillemus skrev:

Kjøpte noen blomster og plantet i hagen, ble fint. :) 

Har nettopp oppdaget gleden ved å ha med planter å gjøre! Det fyller meg med nysgjerrighet og optimisme å sette en plante i jorden. Tar meg selv i å google stauder for tiden...gartnernerd-spire i emning...:D Hyggelig å tenke på at det er flere på dol som setter pris på nettopp dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, bibben skrev:

Har nettopp oppdaget gleden ved å ha med planter å gjøre! Det fyller meg med nysgjerrighet og optimisme å sette en plante i jorden. Tar meg selv i å google stauder for tiden...gartnernerd-spire i emning...:D Hyggelig å tenke på at det er flere på dol som setter pris på nettopp dette!

Jeg eier ikke grønne fingre, men prøver likevel hver eneste sommer. :) Den ene blåbærplanten min har tatt kvelden i løpet av vinteren, men den andre og svartsurbæra har overlevd og kommer med nye blader til min store glede. :) Salaten gror i regnet så snart er det slutt på å kjøpe salat i dyre dommer - har til og med sådd runde 2! Fikk et plommetre i bursdagsgave nylig - det var stas! Jeg går nå der og prater litt med det og klapper det på den tynne stammen og håper det vil trives. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
11 timer siden, bibben skrev:

Har nettopp oppdaget gleden ved å ha med planter å gjøre! Det fyller meg med nysgjerrighet og optimisme å sette en plante i jorden. Tar meg selv i å google stauder for tiden...gartnernerd-spire i emning...:D Hyggelig å tenke på at det er flere på dol som setter pris på nettopp dette!

Så fint! Jeg liker egentlig å holde på i hagen, men i år har jeg liksom ikke kommet ordentlig i gang. Har ikke tatt alle bedene en gang, og nå er det så overgrodd! Men jeg liker å holde på med jord og planter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg eier ikke grønne fingre, men prøver likevel hver eneste sommer. :) Den ene blåbærplanten min har tatt kvelden i løpet av vinteren, men den andre og svartsurbæra har overlevd og kommer med nye blader til min store glede. :) Salaten gror i regnet så snart er det slutt på å kjøpe salat i dyre dommer - har til og med sådd runde 2! Fikk et plommetre i bursdagsgave nylig - det var stas! Jeg går nå der og prater litt med det og klapper det på den tynne stammen og håper det vil trives. :) 

Glimrende idé å glede et bursdagsbarn med et tre! Mye fremtid og "vekst" i det! Det å snakke litt og kanskje synge litt for plantene sine vekker jo noen følelser for det man driver med, så selv om jeg ikke har hatt kjæledyr, så har også jeg nå fått et snev av følelser for et levende "vesen" :P

Endret av bibben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...