Gå til innhold

Hvilket benzo er minst sløvende og merkbart for folk at du går på?


YoplaitDouble

Anbefalte innlegg

YoplaitDouble

Samboeren min er potte sur på Sobril-bruken min, fordi jeg blir så tydelig påvirket. Er det andre benzo som gjør mest i hodet og påvirker deg mindre synlig enn Sobril?

 

NB: Har prøvd Valium. Det virker ikke på meg. Helt Seriøst. Prøvd store mengder uten noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, YoplaitDouble skrev:

Samboeren min er potte sur på Sobril-bruken min, fordi jeg blir så tydelig påvirket. Er det andre benzo som gjør mest i hodet og påvirker deg mindre synlig enn Sobril?

 

NB: Har prøvd Valium. Det virker ikke på meg. Helt Seriøst. Prøvd store mengder uten noen effekt.

Det har mest med dose å gjøre, mer enn type benzo. Du bruker for høy dose sobril hvis du er synlig beruset. Jeg skjønner godt samboeren din. Hva slags dose bruker du?

Anonymkode: 91b35...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i alle fall at sånn som dette kan du ikke ha det. 

Du bør bruke et middel som demper tankevirksomheten din i ganske stor dose. F.eks Trilafon eller Fluanxol. Og stå på samme dose i en måneds tid til steady state. Dernest bør du i gjennomsnitt maks bruke 25 mg Sobril om dagen, ikke jevnt fordelt over uken, men ved behov. Det bør kunne gå når du har en annen medisin i bunn.

Selvmedisinering med Sobril er skummelt, som du vet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

All benzo er sløvende I store mengder. Sobril er den snilleste. Så du tar som alle sier, for mye sobril. Jeg får null effekt av store doser sobril, men blir "ruset" på feks 2-3 mg rivotril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...