Gå til innhold

Har du middag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke middag. Men hadde vært godt med noe middag.

Anonymkode: 163c0...7ae

Stekte opp noen grillpølser.

Anonymkode: 1eea7...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vi stekte noen grove pølser og hamburgere og kokte poteter og gulrot og issalat og tomat til. Etterpå snakket vi om at nå i sommervarmen vil vi bare ta noen brødskiver og ikke lave de store middager. Går jo an å koke eller steke et egg om man vil ha noe varmt. På anbefaling av Hjemsykepleien når pappa levet kjøpte vi en mikrobølgeovn som vi jo også kan bruke når man ikke trenger så mye lenger.

Når jeg gjør innkjøp vil jeg prioritere frukt og bær men de veldig gamle her hos meg er mye plaget med magetrøbbel.

Folk er så individuelle når det gjelder mat Vi er heldige som har økonomi til mat og klær men noe ferier og sånne ting er det aldri blitt stort av.  Men her er ikke langt til fri natur heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det nyfisket ørret, vi var på fisketur og kjæresten fikk to, jeg fikk ingen, men han ville ikke ha så jeg spiste begge to med potetsalat, crispisalat, agurk og paprika til. Nam! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg råstekte poteter (og løk), hadde på grillkrydder og ketchup, og speilet egg.

Anonymkode: 163c0...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...