Gå til innhold

Hvem som får terapi og ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er det noen som får terapi, og noen som ikke får terapi?

Er det en korrelasjon mellom hvem som får terapi, og hvem som får venner, familie og sex?

Anonymkode: 08a4c...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutes ago, AnonymBruker said:

De som oppfyller kravene som er nedfelt i Prioriteringsveilederen skal ha førsterett på behandling ( = terapi).

 

Anonymkode: 87640...609

Sier du at jeg ikke oppfyller kravene da, at jeg er simulant?

Anonymkode: 08a4c...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier du at jeg ikke oppfyller kravene da, at jeg er simulant?

Anonymkode: 08a4c...9b2

Jeg vet ingenting om deg. Det opprinnelige spørsmålet var generelt. Det samme var svaret.

Anonymkode: 87640...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Jeg vet ingenting om deg. Det opprinnelige spørsmålet var generelt. Det samme var svaret.

Anonymkode: 87640...609

Du "vet" nok (føler du vet) hvem jeg er, akkurat som jeg vet hvilket nick du har......

Anonymkode: 08a4c...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ut fra startinnlegget kan ingen "vite" eller føle hvem som spør.

Nei, jeg tror ikke det er en slik korrelasjon. De friske får ikke terapi, og de har sannsynligvis størst sannsynlighet for å få venner, familie og sex. Det er i så fall en negativ korrelasjon. Derimot er det klart en positiv korrelasjon mellom venner og familie på den ene side og sex på den andre.

Anonymkode: 87640...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Ut fra startinnlegget kan ingen "vite" eller føle hvem som spør.

Nei, jeg tror ikke det er en slik korrelasjon. De friske får ikke terapi, og de har sannsynligvis størst sannsynlighet for å få venner, familie og sex. Det er i så fall en negativ korrelasjon. Derimot er det klart en positiv korrelasjon mellom venner og familie på den ene side og sex på den andre.

Anonymkode: 87640...609

Sånn må det nok være.

Anonymkode: 08a4c...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...