Gå til innhold

En rekke feil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mye jeg har sett på offentlige etatenes internettsider er direkte feil info Hvilke konsekvenser har egentlig dette??

Jeg vil ikke gi noe meldinger om dette eller si noe eksempel da jeg ikke har lyst til å jobbe gratis for disse etatene men det er veldig rart synes jeg at myndighetene ikke følger mere med

Anonymkode: 096cc...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mye jeg har sett på offentlige etatenes internettsider er direkte feil info Hvilke konsekvenser har egentlig dette??

Jeg vil ikke gi noe meldinger om dette eller si noe eksempel da jeg ikke har lyst til å jobbe gratis for disse etatene men det er veldig rart synes jeg at myndighetene ikke følger mere med

Anonymkode: 096cc...eb0

Hvis ingen varsler fordi de ikke vil "jobbe gratis" vil jo ikke dette bli rettet opp heller... Du kan jo bare sende en mail med et tips, du trenger ikke bruke timesvis på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår jo at det er så mye som sloss om oppmerksomheten i dag så jeg forstår jo også på den annen side at det kan oppstå feil også gjelder det ting som jeg som person ikke er bruker av i tillegg. 

Det er spesielt ting som gjelder klage på vedtak og sånne ting Pluss noe om økonomi som ikke tror jeg kan stemme med dagens regelverk.

Kun en ni eller ti ting men jeg tror der er kan være flere tilfeller.

Men foreløpig har jeg bare oppdaget ting ikke jeg er offisiell bruker av eller " grupper" jeg faller under nå og ingen har ubegrenset med ressurser

Anonymkode: 096cc...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

De som jobber i offentlige virksomheter er ikke feilfrie. Send en mail med de feilene du mener er der, så blir de sikkert kjempeglade for å kunne rette det opp, dersom det som står der er feil. Ingen instanser ønsker å ha feil informasjon på nettsidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får se Det er ingen som klarer alt synes jeg

Ikke lett skjønner det Alt er jo i forandring hele tida i dag ( bare "rammeverket "blir visst aldri forandret)

Anonymkode: 096cc...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...